1. اخبار استان
  2. نجات جان کوهنورد توسط پلیس و هلال احمر شهرستان ابهر

کد خبر: 28953

نجات جان کوهنورد توسط پلیس و هلال احمر شهرستان ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از نجات جان کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کوه های شهرستان توسط ماموران انتظامی و هلال احمر خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  سرهنگ محمد مهدیخانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر یک مورد نیازهای پلیسی در ورودی روستای خراسانلو، ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ صائین قلعه به همراه هلال احمر شهرستان ابهر به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که چهار نفر جهت کوهنوردی به کوههای اطراف صائین قلعه – روستای خراسانلو و روستای مهستان (گاودره) رفته اند که به علت تاریکی و صعب العبور بودن، مسیر اصلی و برگشت را گم کرده اند.

وی افزود: تلاش ۴ ساعته ماموران کلانتری ۱۵ و هلال احمر به نتیجه نرسید از همین رو ضمن هماهنگی با سلسله مراتب فرماندهی جهت پیدایش و کمک به مفقود شدگان ناچاراً ماموران اقدام به شلیک ۹ تیر هوایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ادامه داد: در پی شلیک تیر هوایی، خوشبختانه یکی از کوهنوردان به هویت معلوم، صدای تیراندازی را شنیده به سمت ماموران آمد و در نهایت توسط ماموران رویت شد که با توجه به وضعیت مزاجی وی که نرمال نبوده جهت مداوا و انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل هلال احمر گردید. در همین اثنای تلاش برای پیدایش بقیه کوهنوردان، عوامل هلال احمر اعلام داشتند سه نفر دیگر از کوهنوردان صحیح و سالم در زرند طارم قزوین پیدا شده و به آغوش خانواده هایشان بازگشته اند.

سرهنگ مهدیخانی در خاتمه، پلیس را مأمن، ملجاء و پناهگاه مردم عنوان کرد و گفت: احساس مسئولیت در قبال جان و مال افراد از اولویت های پلیس بوده و نیروهای انتظامی شبانه روز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
استاد دانشگاه پیام نور زنجان در بین پژوهشگران پراستناد جهان
خبر قبلی
صندوق حمایت از مسئولیت‌های اجتماعی در استان زنجان راه اندازی می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست