1. اجتماعی
  2. نسبت فامیلی با هیچ مدیری در شهرداری زنجان ندارم

کد خبر: 26256

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

نسبت فامیلی با هیچ مدیری در شهرداری زنجان ندارم

شورا به شهردار مدیری تحمیلی نمی کند

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی و نسبت فامیلی وی با یکی از روئسای سازمان های شهرداری زنجان، گفت: نسبت فامیلی با هیچ مدیری در شهرداری زنجان ندارم.

منصور مرادلو در گفت‌ و گو با همدلی زنجان، با بیان اینکه شهردار زنجان بدون دخالت شورا مدیران شهرداری را تغییر داده است، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر زنجان هیچ دخالتی در انتصابات شهردار نداشته است. روحیات کاری شهردار نیز بگونه ای است که اجازه این دخالت ها را نمی دهد.

وی با بیان اینکه شهردار در انتصاب برخی مدیران نظر مشورتی اعضای شورای شهر زنجان را گرفته است، افزود: شهردار زنجان در انتصاب برخی مدیران نظر مشورتی شورا را می گیرد که به عنوان مثال در انتصاب منصور سلطان محمدی، به عنوان سرپرست معاونت معماری-شهرسازی شهرداری نظر شورا گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان استفاده شهردار از نیروهای جوان و بسیجی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: استفاده از نیروهای جوان که سابقه انقلابی و حزب الهی دارند مورد تایید اعضای شورای اسلامی است.

وی با رد برخی اظهارات در خصوص رابطه انتصاب برخی مدیران با برخی از اعضای شورای شهر زنجان، اظهار کرد: بعضا شاهدیم برخی از اعضای شورا را به برخی افراد در بدنه شهرداری منتصب می کنند که این موارد درست نیست. دو عضو شورا که کارمند شهرداری هستند وظایف نظارتی خود را انجام می دهند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان منصوب شد
خبر قبلی
تجربه کشورهای کوچک شوروی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست