1. اجتماعی
  2. نفرات برتر نخستین جشنواره رسانه توفیق معرفی شدند

کد خبر: 11854

نفرات برتر نخستین جشنواره رسانه توفیق معرفی شدند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: نفرات برتر نخستین جشنواره رسانه توفیق که ویژه ی خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان در سه محور یادداشت، گزارش و خبر، که در مرداد ماه امسال برگزار شده بود، معرفی شدند.

به گزارش “همدلی‌‌زنجان”؛ مریم شعبانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با بررسی آثار توسط هیات داوران در دبیرخانه این جشنواره واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی شهرداری با معرفی نفرات برتر در هر سه بخش سه اثر برگزیده انتخاب و اعلام شد که در بخش یادداشت صحرا رضایی از روزنامه جام جم، تقی سالک از نشریه صنعت و تجارت زنجان و سکینه محمدی از نشریه بیان خدابنده حائز رتبه اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در بخش گزارش زهرا مقدمی از خبرگزاری مهر، فائزه تقی لو از نشریه ندای شهروند و جلیل نصیری مقدم از نشریه امید روشندلان عناوین اول تا سومی را به خود اختصاص دادند.

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین در بخش خبر زهرا رسولی از خبرگزاری فارس، علی اکبر شیوخی از نشریه پیام ملت و سمیه محرمی از خبرگزاری فارس به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقاء فرهنگ و حقوق شهروندی و شناخت و بررسی تاثیر رسانه توصیف کرد و گفت: خوشبختانه جشنواره رسانه توفیق با استقبال خوب اهالی رسانه استان همراه بود و آثار با کیفیتی در بخش‌های مختلف جشنواره ارسال شده بود و این استقبال موجب شد برای سال‌ های آینده نیز این رویداد در تقویم کار سازمان قرار گیرد البته همکارانم در در تلاش هستند تا بخش های دیگری مانند کاریکاتور، عکس های خبری و تولید چند رسانه ای به محورهای این جشنواره اضافه کنند.

شعبانی با عنوان این مطلب که تعامل بین رسانه ها و سازمان های فرهنگی باید بیش از پیش باشد، خاطرنشان کرد: چرا که فرهنگ، اجتماع و ورزش بدون همراهی رسانه ارتقاء نخواهد یافت.

گفتنی است زمان برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه توفیق اعلام خواهد شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حاشیه‌های مربوط به اتاق بازرگانی زنجان را کاهش می‌دهیم
خبر قبلی
استقرار هوای سرد طی هفته آتی در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست