هدف شهرداری خدمات‌رسانی به شهروندان با ابزار‌های نوین فناوری‌اطلاعات است

 رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان گفت: هدف شهرداری های الکترونیک در سطح کشور ، گسترش ارائه خدمات به شهروندان با استفاده از ابزارهای نوین حوزه فناوری اطلاعات می باشد.

به گزارش همدلی زنجان؛ منیژه ناظری با بیان این مطلب، اظهار کرد: روند رو به گسترش مسائل شهری و توسعه و تنوع شهرداری ها و نیز رشد فزاینده جمعیت شهری ، شهرداری ها را ناگریز به بهره گیری از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا نموده است.

وی افزود: بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و فنی در جهت ایجاد و توسعه زیرساخت های ارتباطی ، بازنگری و بهبود رویه های جاری به روش های بهینه و موثر در شهرداری ، نظارت هوشمند و مستمر به ارتقاء خدمات شهری و ارتقاء کیفیت با استفاده از آموزش فراگیر کارکنان و شهروندان از راهبردهای شهرداری الکترونیک زنجان می باشد که در دستور کار این سازمان قرار دارد.

ناظری گفت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان توانسته است تا حد قابل قبولی با راه اندازی چند پروژه بزرگ نسبت به الکترونیکی نمودن خدمات در شهرداری اقدام نماید.

وی افزود: اتوماسیون شهرسازی ، سامانه پرداخت عوارض خودرویی ، کارت شهروندی ، سامانه پردیس ( آرامستان ها ) ، سیستم اتوماسیون مالی و اداری ، اپلیکیشن های چشم شهروند ،گردشگری و درخواست های مردمی ۱۳۷ از اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در راستای الکترونیکی نمودن خدمات شهرداری زنجان بوده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
گفتگوی خلبان هواپیمای آسمان با برج مراقبت /سقوط هواپیمای اوکراینی
خبر قبلی
دمای هوا در استان زنجان افزایش می یابد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست