1. اجتماعی
  2. هدیه تعلیم و تربیت توسط معلم فداکار روستای چمرود سلطانیه

کد خبر: 18895

روایتی کوتاه از یک ایثار با جنس تعلیم و تربیتی؛

هدیه تعلیم و تربیت توسط معلم فداکار روستای چمرود سلطانیه

ضرورت پوشش اینترنت در این روستا

این روزها که کرونا جولان می دهد، تورم در سفره مردم رسوخ کرده و همه چیز مجازی شده، برخی حضوری در دل دشواری ها تعلیم و تربیت هدیه می دهند. دانش آموزان زنجانی این روزها در بستر فضای مجازی کلاس های خود را سپری می کنند و برخی نیز در سایه محرومیت از این فضا محرومند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ برخی دانش آموزان نیز در دورافتاده ترین مناطق استان با فداکاری معلم خود مسیر تعلیم و تربیت را طی می کنند. چم رود یا چمرود روستایی از توابع شهرستان سلطانیه ، استان زنجان است که در آن صداق هدیه تعلیم و تربیت جاری است.

وقتی سخن از نبود گوشی و تبلت برای برخی دانش آموزان بود، مخاطبان همدلی زنجان معلمی را در روستای چمرود شهرستان سلطانیه معرفی کردند که به دانش آموزان اندک خود آموزش می دهد.

 

راه این روستا بسیار نامناسب است. با بارش برف راه دسترسی روستا شعب العبور می شود و معلم این روستا باید ۲۰ کیلومتر پیاده برود. در شرایطی که مسیر همراه با یخ زدگی و احتمال حمله حیوانات وحشی است.

برگزاری کلاس های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در دور افتاده ترین روستاهای استان زنجان-شهرستان سلطانیه روستای چمرود توسط اقای حیدری انجام می شود. یقینا معلم های فداکار دیگری در این استان راه تعلیم تربیت را برای دانش آموزان هموار کرده اند تا مسیر آموزش آن ها دچار مشکل نشود. مسیر همواری کا با دشواری روح و جسم این معلم ها هموار شده است.

نبود اینترنت در این روستا یکی از دغدغه های مهم دانش آموزان و معلم این روستا است. پوشش اینترنت این روستا توسط مسئولان متولی یکی از ضرورت های فعلی است.

 

 

 

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چهره زمستانی زنجان در روزهای پایانی پاییز ۹۹
خبر قبلی
فشار لایحه بودجه بر لایه های جامعه
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست