1. اخبار استان
  2. واژگونی ۲ پراید در آزادراه زنجان – قزوین ۶ مصدوم گذاشت

کد خبر: 32273

واژگونی ۲ پراید در آزادراه زنجان – قزوین ۶ مصدوم گذاشت

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: واژگونی ۲ پراید در آزادراه زنجان – قزوین ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ غلامرضا بخشوده با بیان این مطلب، اظهار کرد: ساعت ۷:۴۲ امروز حادثه واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر ۳۰ لاین شمالی آزاد راه زنجان – قزوین توسط هموطنان به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی تاکید کرد: ۲ تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات شمالغرب همراه با ست نجات و آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند. در این حادثه چهار نفر از سرنشینان خودروی بیان شده مصدوم شدند.

بخشوده از واژگونی خودروی پراید دیگر در لاین شمالی کیلومتر ۷۳ آزادراه زنجان – قزوین خبرداد و افزود: این سانحه ساعت ۹:۳۲ توسط اورژانس اطلاع داده شد.  ۲تیم عملیاتی چهار نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال برای امدادرسانی اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه نیز ۲نفر از سرنشینان مصدوم و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. انجام کمک های اولیه و تثیبت و کنترل صحنه تصادف توسط تیم های عملیاتی انجام شد.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حال چمن سلطانیه خوب نیست
خبر قبلی
۴۲ مناقصه و مزایده در شرکت گاز استان زنجان برگزار شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست