1. اجتماعی
  2. وضعیت بودجه عمرانی زنجان از بی تدبیری مدیران دولتی است!

کد خبر: 7862

وضعیت بودجه عمرانی زنجان از بی تدبیری مدیران دولتی است!

این روزها وضعیت بودجه استان زنجان بحث برانگیز شده و شهروندان زنجانی انتقاداتی از مدیران دولتی و نمایندگان استان در مجلس دارند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛بعد از انتشار مطالبی در خصوص وضعیت اعتبارات بودجه استان زنجان که توسط دولت در لایحه بودجه ۹۸ پیش بینی شده است، شاهد برخی پیام های انتقادی از مخاطبان بودیم. نظرسنجی در خصوص دلیل وضعیت فعلی اعتبارات عمرانی استان که در بودجه سال آتی پیش بینی شده طرح شد که غالب مخاطبان دلیل آن را بی تدبیری مسئولان استانی توصیف کردند.

در همین راستا یکی از مخاطبان پیامی ارسال کرده که عینا درج می شود؛

با سلام و خسته نباشید

عطف به نظر سنجی درخصوص رتبه زنجان جز پنج استان آخر در بودجه عمرانی باید بگویم بی تدبیری مدیران استانی است و بدتر ازآن نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی چرا که اگر این بی عدالتی را مشاهده کرده بودند همانند نمایندگان اصفهان استعفای خود را به مجلس تقدیم میکردند.هرچند بنا به اخبار و حراید استعفای نمایندگان اصفهان فقط بخاطر حذف بودجه انتقال آب به اصفهان بود نه رتبه آخر در بودجه عمرانی !!چرا که اگر حال و روزی مثل زنجان در بودجه عمرانی داشتند شاید نمایندگان که هیچ ،کل مسئولیت استانی استعفا می دادند.

ولی متاسفانه تابحال عکس العمل ازسوی مسئولین این استان جهت احقاق حقوق به حق و درخور این استان ندیده ایم …متاسفانه همیشه زنجان چوب این بی عدالتی ها را خورده و هیچ دفاع کننده قابل و گوش شنوای عادلی نیز نبوده که به این صداهای به حق لبیک بگوید…
دیگر ما مردم به این تراژدی ها عادت کرده ایم به اینکه از هرگوشه کنار شهر زنجان ناله های عدم توسعه یافتگی به گوش هر رهگذری می رسد الا به گوش مسئولین این شهر…
شهری که سکوی پرتاپ مقاماتی است که این شهر را منجلیق و اطراق موقت جهت تجربه اندوزی خود جهت رسیدن به اهداف والای خود که همان رسیدن پست ها و منصب های بالاتر پایتخت است قرار داده اند…..
کجایند مسئولانی که قرار بود در گاوازنگ زنجان تله کابین و رستوران گردان و منطقه گردشگری ایجاد کنند و سبزه میدان را تبدیل به نقش جهانی دیگر……
آری نقش جهان هرشهر را مسئولانش می سازند مسئولانی که بدون هیچ گرایش خاصی هدفشان توسعه و ابادانی شهرشان می باشد ولاغیر
مسئولانی که قدرت چانه زنی و قدرت دفاع از حق مردمان انتخابیه خود را دارند . مسئولان باید یک سئوال از دولت داشته باشند و آن اینکه چرا زنجان؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی قریب به اتفاق آمار بیشترین وصول مالیاتی و واریز به خزانه دراین بخش ها مربوط به زنجان است ولی درزمان تخصیص بودجه دولت نگاه شهر اجنبی وار به این شهر دارد!!!!!
گویا هدف دولت بازپس گیری رتبه شادترین استان ایران از زنجان است هرچند همین شادی هم از سرصدقه خود مردم است نه دولت؛ چرا که توجه دولت به این شهر و استان را خیلی وقت هاست که دیده دایم ….
در آخر از رسانه همدلی زنجان بابت انعکاس مسائل و مشکلات شهر زنجان تشکر می نمایم و اینکه نگاه نقادانه به معنای چشم پوشی ازخدمات صورت گرفته نیست ولی بی عدالتی درتوسعه نباید منافاتی با موضوعات انتقادی داشته باشد
و اینکه از رسانه همدلی خواهشمندم پیرو درخواست حقیر اینکه صرفا” به اینکه فقط به نظر سنجی درخصوص موضوعات مهم همچون بودجه؛ توسعه و…که با سرنوشت یک استان درآمیخته است بسنده نکرده و با ایجاد کانال پرسش و پاسخ در فضای مجازی و حتی ایجادگروههای رسمی جهت برگزاری جلسات حضوری اقدام نموده تا هم مشکلات و موارد عقیم مانده شهر کالبدشکافی شود و هم انگیزه ای باشد جهت افزایش مشارکت همشهریان زنجانی درتوسعه شهری…..
تا بیش از مورد هجمه بی عدالتی ها درحوزه های مختلف نباشیم و هربا ایجاد روحیه مطالبه گری بتوانیم حقوق خود را از طرق قانونی مطالبه نماییم

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پلیس راهنمایی و رانندگی نباید مخفیانه مردم را جریمه کند
خبر قبلی
ایجاد ۱ میلیون و ۷۷ هزار فرصت شغلی در سال آتی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست