1. اخبار استان
  2. پتروشیمی زنجان آورده بزرگی برای اقتصاد استان است

کد خبر: 27968

استاندار زنجان در بازدید از پتروشیمی عنوان کرد:

پتروشیمی زنجان آورده بزرگی برای اقتصاد استان است

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه سرپا شدن طرح پتروشیمی زنجان برای مردم ایجاد امید می کند، گفت: این طرح   اقتصاد کل استان را هم تکان می دهد و  آورده بزرگی برای اقتصاد استان است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محسن افشارچی در بازدید از پتروشیمی زنجان در  سفر یکروزه به ایجرود  در راستای سفرهای شهرستانی هفته دولت،  در جمع خبرنگاران، با اشاره به  اینکه پروژه پتروشیمی از جهات مختلف برای مردم  و استان زنجان مهم است،  افزود: از جمله دلایل اهمیت این طرح  این است که تعداد زیادی از مردم سهامدار این پروژه هستند و انتظار دارند این پروژه در اسرع وقت به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر اینکه، ما در دولت جدید متعهد هستیم تا جایی که امکان دارد کار ها را تسهیل  و در امور گره گشایی کنیم، تصریح کرد: این مهم  از دستمان هم برمی آید و حتی اگر لازم باشد تا بانک مرکزی هم  رفته  و با مدیران و زیرمجموعه های آن رایزنی می کنیم.

 استاندار زنجان، با بیان اینکه میزان پیشرفت و نحوه عملکرد  در پروسه تکمیل پروژه در دست بخش خصوصی است، اظهارداشت: اما  ما در سیستم دولتی، آماده گره گشایی و تسهیل گری در پروژه پتروشیمی هستیم و  در مسائل مختلف از جمله  فاینانس، گمرکی و هر آنچه که احساس می‌کنند به عنوان ساختار دولتی می توانیم گره گشا و تسهیل‌گر باشیم، با همه توان در خدمت پروژه هستیم.

استاندار زنجان با اشاره  به اینکه  با همه توان، تسهیل گری های لازم در رفع موانع و مشکلات موجود را انجام می دهیم گفت:  در مقابل اما،  انتظار داریم که در اجرای پروژه سرعت عمل داشته باشند.  افشارچی در خصوص خرید اقلام باقیمانده پروژه پتروشیمی هم اظهارداشت: تامین مالی و نیز خرید اقلام باقی مانده باید در اسرع وقت انجام گیرد تا  طرح در یک زمان مشخص  رو پا شود چرا که  این طرح  برای اقتصاد استان گام بسیار  مثبتی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛  افتتاح طرح توسعه واحد تولیدی خوراک دام و طیور  با سرمایه گذاری کل ۲۰۰ میلیارد ریال از محل آورده شخصی واقع  در محل ناحیه صنعتی زرین آباد و با ظرفیت تولید سالانه  ۶ هزار تن، ظرفیت اسمی ۳۵ هزار تن و با تعداد اشتغال دائم ۱۵ نفر، طرحی بود که در سفر استاندار زنجان به ایجرود به بهره برداری رسید.

بازدید از چند طرح و بررسی آخرین وضعیت  و مشکلات و موانع احتمالی آنها،   از جمله پروژه پتروشیمی، سد گلابر و بررسی روند اجرای طرح گردشگری  آن و  سد بلوبین از برنامه های سفر استاندار زنجان به شهرستان ایجرود بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شهرداری زنجان در تبدیل وضعیت ایثارگران وضعیت مطلوبی دارد
خبر قبلی
فراتر از برجام
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست