مصطفی طاهری:

پتروشیمی زنجان ۱۴۰۲ قابل بهره برداری است/ صاحب روغن نباتی جهان دنبال چیز دیگری است!

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت شرکت پتروشیمی زنجان، گفت: از مدیران شرکت پتروشیمی زنجان قول گرفتیم سال ۱۴۰۱ افتتاح کنند اما بعید است و شاید اوایل سال ۱۴۰۲این شرکت به بهره برداری برسد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  مصطفی طاهری در دیدار با جمعی از مردم، با اشاره به اینکه در حد توان پروژه های نیمه تمام را وقت می گذارم، اظهار کرد: برای شرکت پتروشیمی زنجان وقت زیادی گذاشتم و میانگین هرهفته در حد وزیر و دیوان محاسبات جلساتی را پیگیری و برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه صدها گره در خصوص این شرکت وجود داش، افزود: خرید ارزی شرکت و سفارش ها در حال انجام بوده و حجم خریدها ۱۰۰ میلیون یورو و دویست میلیون یورو در دست اقدام است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از واحدهای تولیدی را نمی توان کاری کرد، یادآور شد: همچون روغن نباتی جهان که زمانی ۶۰۰ کارگر داشت و امروز حدود ۷۰ کارگر مشغول کارند.این شرکت بهترین تجهیزات را دارد. صاحبش نمی خواهد دنبال چیز دیگه است.

وی ادامه داد: تنها راهش این است که خلع ید کنند. کاری که در همدان برای یک شرکت که به اسم همین اقای اسماعیلی بود، خلع ید شد. به این شرکت کمک زیادی شداست. برای سهمیه روغن، مالیات و… اما طرف دنبال این است که خراب کند!

طاهری تاکید کرد: اهلیت نداشته و اشتباه واگذار شده است. زمانی است بخش خصوصی واقعا مشکل دارد و بعضی وقت ها است طرف می خواهد داغون کند.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 چین چگونه کشورها را گرفتار می‌کند؟
خبر قبلی
احساس مسئولیت به محیط زیست + فیلم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست