1. اجتماعی
  2. پرداخت ۱۵۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

کد خبر: 28034

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خبرداد:

پرداخت ۱۵۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: ۱۵۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  روح اله صالحی با بیان این مطلب، اظهار کرد: فرهنگ الهی قرض الحسنه در اقتصاد اسلامی دارای جایگاه ویژه ای است، از این رو صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد همسو با فعالیت بانکداری قرض الحسنه کشور، با بهره مندی از ظرفیت عظیم خیران ون یکوکاران در  ترویج فرهنگ نیکوی قرض الحسنه و توانمندسازی خانواده های عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند جامعه گام های استوار و بلندی را برداشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تاکنون ۱۵۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است، افزود: این میزان تسهیلات از مشکلات ۲۴ هزار و۱۱۶ خانوار مددجویی و نیازمند گره گشایی کرده است .

صالحی ادامه داد: وام های قرض الحسنه پرداختی در قالب ایجاد اشتغال، کار گشایی، هزینه های تحصیلی، کمک هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه و تامین، تعمیر و بازسازی مسکن در راستای توانمندسازی مددجویان عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند پرداخت می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای فعالیت این صندوق تاکنون قریب به ۶۴ هزار حساب افتتاح شده است، ادامه داد:  خیران و نیکوکاران و عموم مردم ولایی استان با افتتاح حساب نزد صندوق امداد ولایت علاوه بر مشارکت در ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه و گره گشایی از مشکلات نیازمندان در فیض خدمت رسانی به محرومان سهیم خواهند شد. 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
توقیف خودروی پژو ۴۰۵ با ۱۱۰ میلیون خلافی در زنجان
خبر قبلی
بازدید مدیر کل بازرسی استان زنجان از شهرک صایین قلعه زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست