1. اخبار استان
  2. پلمب ۲۲ مرکز تهیه و توزیع و فروش موادغذایی در استان زنجان

کد خبر: 26105

‌معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد:

پلمب ۲۲ مرکز تهیه و توزیع و فروش موادغذایی در استان زنجان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در استان زنجان، ۲۲ مرکز تهیه و توزیع و فروش موادغذایی پلمب شده است.

مشهود تقیلو با بیان این مطلب، اظهار کرد: تعداد بازدیدهای مدیریتی از شبکه‌ها، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، مراکز تجمیعی واکسن و … را از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا پایان ۱۰ فروردین، ۴۲مورد ذکر کرد.

وی افزود: این بازدیدها در قالب ۱۰ تیم‌ بازرسی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه و تیم‌های مشترک با بازرسان تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری و سایر دستگاه‌های ذیربط انجام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به ضبط و معدوم‎سازی تعداد ۸۰۶۵ کیلوگرم/لیتر موادغذایی فاسد و تاریخ گذشته در زنجان، اظهار کرد: در راستای این طرح، تعداد ۳۴۰ مورد اماکن و مراکز متخلف نیر به مراکز قضائی معرفی شده است.

وی ادامه داد: ۶۸ امکنه نیز پلمب و از ادامه فعالیت‌شان، به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و پروتکل‌های پیشگیری از کرونا جلوگیری شده است.

تقیلو تعداد بازدید و نظارت از اماکن عمومی و مرکز تهیه و توزیع موادغذایی حساس را ۱۹۱۰۵ مورد و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایانه درون و برون شهری و جایگاه‌های سوخت را ۱۳۶۹مورد برشمرد و گفت: تعداد ۱۱۳۶۲مورد بازرسی نیز از مراکز تهیه و توزیع، عرضه و فروش موادغذایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به ۵۶۴ مورد بازدید از مراکز اقامتی، تعداد اخطار کتبی به مراکز متخلف (تهیه و توزیع موادغذایی ازجمله شیرینی و آجیل فروشی، رستوران و اغذیه فروشی‌ها و مراکز بین راهی) از رعایت اصول بهداشتی را ۱۹۷ مورد ذکر کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
عکس: زنجانی ها ۱۳ را بدر کردند
خبر قبلی
کلاس‌های دانشجویان علوم پزشکی زنجان به صورت حضوری برگزار می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست