کارگاه آموزشی توانمند سازی اعضای تخصصی هسته های مشاوره برگزار شد

کارگاه آموزشی توانمند سازی اعضای تخصصی هسته های مشاوره مداخلات روانی – اجتماعی در خودکشی و خودزنی روز دوشنبه ۲۴ دی ماه سال جاری در سالن آموزشی اداره کل با حضور محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی و دکترسید یاسر موسوی فوق تخصص روانشناسی کودکان برگزار گردید.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، محمود عباسی در این جلسه به برگزاری همایش های پیشگیری از خود کشی و خود زنی برای مشاوران مدارس در سطح بزرگ تر و تعداد بیشتر تاکید کرد وگفت: در خصوص درمان های دارویی مراجعین، درمان صرفا از طریق دارو و شوک الکتریکی صورت نگیرد و در صورت لزوم دارو نیز در کنار مشاوره و  اقدامات روان شناختی برای بهبود وضعیت مراجع استفاده گردد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، توجه بر هدفمند سازی، معنی بخشیدن بر زندگی و توجه بر ایدئولوژی  دینی و رویکرد غایت نگر را در پیشگیری از خود زنی و خود کشی دانش آموزان بسیار تاثیر گذار دانست و از همکاران خواست در این زمینه بیشتر فعالیت نمایند.

در ادامه ی این جلسه دکتر یاسر موسوی در خصوص  فرایند مصاحبه بالینی انواع درمان ها با مراجعین دارای مشکل  خود زنی  و خودکشی  به صورت کارگاهی، مطالب خود را ارائه و درمان های مبتنی بر   CBTوDBT   و خطاهای شناختی و بازسازی شناختی  را دراین کارگاه آموزشی ارائه دادند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تصویب کلیات طرح ساماندهی صنعت خودرو
خبر قبلی
تخصیص اعتبارات و تسریع در اجرای پروژه های راه‌سازی و حمل‌ونقل استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست