1. اخبار شهرستان
  2. کمک به شورا موجب توسعه بهتر شهر خواهد شد

کد خبر: 9579

کمک به شورا موجب توسعه بهتر شهر خواهد شد

امروز یک سری محلات حاشیه‌ای در شهر داریم که دوربین در آن کارساز نیست. باید در کنترل این مناطق همکاری لازم وجود داشته باشد.

فرماندار زنجان با تاکید بر اهمیت جایگاه شوراها در توسعه شهر، گفت: کمک به شورا موجب توسعه بهتر شهر خواهد شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ رضا عسگری در دیدار با اعضای شورای شهر زنجان که به مناسبت روز شوراها انجام شد، با اشاره به اینکه گاها نگاه‌ها به شورای شهر، شورای شهرداری است، اظهار کرد: اما فلسفه وجودی شورا بر این است که مباحث مختلف شهری را برای مدیریت بهتر آن پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه شهر یک موجود پویا است و عوامل مختلف بر محیط شهری تاثیرگذار است، گفت: شهر اگر سیگنال مثبت بگیرد، قطعا فعالیت در آن نیز بهتر خواهد بود، پس قطعا اگر تصمیمی توسط شورای شهر گرفته می‌شود، اثر مستقیمی در مباحث اجتماعی شهر دارد.
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه اگر به دنبال این هستیم که شهرمان دارای کمترین مشکل باشد باید به شورای شهر در اداره شهر کمک کنیم، افزود: البته باید برای این امر به نتیجه برسیم که همه آمده‌ایم که شهر آباد و خوبی را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه انتظار در نوع سیاست‌گذاری‌ها از سوی شورای شهر و همچنین مسؤولان مردم دوجانبه است، افزود: امروز در حوزه‌های راهنمایی و رانندگی و انتظامی، اگر ما کمک حال نیروی انتظامی نباشیم، فعالیت‌ها خوب پیش نخواهد رفت و باید در این راستا منابع به درستی استفاده شود.
عسگری با اشاره به اینکه امروز یک سری محلات حاشیه‌ای در شهر داریم که دوربین در آن کارساز نیست، بیان کرد: باید در کنترل این مناطق همکاری لازم وجود داشته باشد.
وی با اشاره به امنیت حاکم بر شهر به لحاظ حضور بیشتر گردشگران و افزایش روز به روز آن افزود: استان زنجان به لحاظ امنیتی وضعیت خوبی در کشور دارد و رتبه سوم است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
راه های عملی برای استفاده از نیمکره های راست و چپ مغز
خبر قبلی
مردان نمکی زنجان در دل خانه ذوالفقاری
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست