1. اجتماعی
  2. گام های بلند وزارت اطلاعات برای امنیت جمهوری اسلامی ایران

کد خبر: 9496

گام های بلند وزارت اطلاعات برای امنیت جمهوری اسلامی ایران

از ویژگی های ارزشمند نیروهای اطلاعات خدمت بی ادعا و خالصانه و از همه مهم تر گمنامی است این خصوصیت بارز  است که ارزش و قداست کار شما را مضاعف کرده است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به جیگاه و اهمیت وزارت اطلاعات در کشور، گفت: وزارت اطلاعات تاکنون گام های بلندی برای حفظ و امنیت  جمهوری اسلامی ایران برداشته است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  حجت الاسلام والمسلمین اسمعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل اطلاعات استان زنجانبا بیان اینکهاز افتخارات وزارت اطلاعات همین بس که  مزین به نام  سربازان گمنام امام زمان (عج) است، اظهار کرد: کار بسیار سنگینی بر دوش نیرو های وزارت اطلاعات است.
وی گفت: وزارت اطلاعات تاکنون گام های بلندی برای حفظ و امنیت  جمهوری اسلامی ایران برداشته است چرا که امروز ملت ایران برای داشتن امنیت داخلی، خارجی ، موضوعات اجتماعی و بین المللی افتخار می کند و همه بایستی به این اقتدار و توانمندی ها افتخار کنیم.
عالیترین مقام قضایی استان خاطر نشان کرد: از ویژگی های ارزشمند نیروهای اطلاعات خدمت بی ادعا و خالصانه و از همه مهم تر گمنامی است این خصوصیت بارز  است که ارزش و قداست کار شما را مضاعف کرده است.
رییس کل دادگستری استان زنجان در ادامه بر تعامل و همکاری صمیمانه  مجموعه دستگاه قضایی و اداره اطلاعات استان تأکید کرد و افزود :خوشبختانه در این زمینه یک همراهی و همدلی بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف در استان وجود دارد چرا که اثر گذاری و نتیجه اقدامات این دو نهاد بسیار با اهمیت است.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در پایان بر حمایت مجموعه دستگاه قضایی استان از سیاست ها و برنامه های  این نهاد تأکید کرد و گفت: در تحقق این امر و در صورت نیاز به دستور قضایی ما آمادگی کامل خود را اعلام می کنیم.
در این دیدار مدیر کل اطلاعات استان زنجان نیز با تقدیر از حضور رییس کل و هیئت همراه  بر تعامل و همکاری  دو مجموعه برای رسیدن به اهداف و انجام وظایف به بهترین  شکل ممکن تأکید کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 چرا دچار فراموشی شده‌ام؟
خبر قبلی
حقی از استان زنجان در بودجه۹۸ ضایع نشده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست