1. اخبار استان
  2. پروژه هایی که فکر می کنیم به جانمان وابسته است!

کد خبر: 11196

پروژه هایی که فکر می کنیم به جانمان وابسته است!

استاندار زنجان با انتقاد از رویکرد برخی مدیران و دستگاه های اجرایی در واگذاری پروژه های دولتی به بخش خصوصی، گفت: اداراتی در استان داریم که وقتی در آن حضور پیدا می کنم، خجالت می کشم! پروژه هایی که فکر می کنیم به جانمان وابسته است! فکر می کنیم اگر پروژه ای را از دست بدیم یعنی مدیریت ضعیف داشتیم! قیامت هم بشود کار باید به اسم خودمان تمام شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ فتح‌الله حقیقی ظهر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در تالار پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: وقتی می گوییم بر پروژه ای نظارت شود می گویند باید خودمان نظارت کنیم!  مدیر انقلابی کیست؟ کسی است که پروژه را تمام کند چه به نام خودش و چه به نام یک فرد دیگر، این مهم است. این مدیر از نظر ما لایق است که دنبال کار برود.

وی با بیان اینکه نباید از صفر در خصوص پروژه ها در جلسات بحث شود و باید با کار کارشناسی وارد دستور جلسه شود، افزود: باید به این فکر کنیم که کار به نحو شایسته تمام شود، این تفکر را زنده کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه حتی به اوقات فراغت جوانان هم رحم نمی کنیم چه برسه به پروژه های عمرانی!، یادآور شد: باید چیزی که دلمان میخواهد اجرا شود! کار مشارکتی نمی کنیم. با سومدیریت زیان های زیادی به کشور وارد می کنیم. فقط می خواهیم کار به اسم خودمان تمام شود! نشود قیامت می شود. پروژه های تعریف می کنیک که نیاز نیست. چه کسی گفته پروژه  هزار نفری در گاوازنگ تعریف کنیم؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خرید گوجه فرنگی در استان اشاره کرد و گفت: روزانه ۱۱۰۰ تن گوجه‌فرنگی از کشاورزان زنجانی خریداری شده است تا کشاورزانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، با دغدغه کم‌تری مواجه شوند.

حقیقی در خصوص ساخت تالار شهر و پروژه کتابخانه مرکزی زنجان و واگذاری آن به بخش خصوصی، تاکید کرد: مدیران ارشد استانی خود در خصوص تعیین تکلیف واگذاری پروژه به بخش خصوصی و یا شهرداری زنجان تصمیم گیری کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دستگیری مادری که کودک ۹ ساله خود را به چاه انداخت
خبر قبلی
سر به بالین سنگ…! / بی خانمانی چه طعمی دارد؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست