مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان:

۱۷۰۰ کارگاه در زنجان متقاضی دریافت تسهیلات خسارت کرونا

سهم استان زنجان از تسهیلات ویژه کرونا 488 میلیارد تومان است

 مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تا کنون هزار و ۷۰۰ کارگاه در این استان برای استفاده از تسهیلات ارزان قیمت جبران خسارت کرونا ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محمدرضا یوسفی از شناسایی ۱۳ هزار و ۷۸۵ کارگاه مشمول استفاده از تسهیلات خسارت کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: افراد ثبت‌نام کننده حداکثر سه روز بعد از ثبت‌نام مورد تایید دستگاه اجرایی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های متعارفی که در سایر تسهیلات بانکی، همچون بدهی‌های غیر جاری، استعلام مالیاتی یا چک‌های برگشتی در این طرح در نظر گرفته نشده است، افزود: افراد مشمول به راحتی می‌توانند ثبت نام کرده و تسهیلات را دریافت نمایند.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان با بیان اینکه واحدهایی که دارای کد کارگاهی هستند به ازای هر کارگر خود ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند، گفت: ۱۲ میلیون تومان برای شغل‌هایی است که از کرونا آسیب دیده‌اند و ۱۶ میلیون تومان نیز برای آن دسته از شغل‌های است که بنا به دستور ستاد کرونا واحد صنفی‌شان تعطیل شده است.

یوسفی با بیان این که در مرحله دوم که تسهیلات به کارگاه‌های فاقد کد کارگاهی تعلق می‌گیرد، داشتن یا نداشتن بیمه، معیار نیست، افزود: کارگاه ‌هایی که حتی بیمه ندارند نیز می‌توانند به ازای هر نفر به صورت خویش‌فرمایی ۶ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند و در صورتی که رابطه بین کارگری و خویش‌فرمایی بین سرپرست کارگران و پرسنل وجود داشته باشد به ازای هر کارگر ۸ میلیون تومان تسهیلات تعلق می‌گیرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه سهم این استان از تسهیلات ویژه کرونا ۴۸۸ میلیارد تومان است، تاکید کرد: هیچ گونه محدودیتی در این طرح و این میزان اعتبار وجود ندارد، به همین دلیل با توجه به خسارت‌های بالایی که ویروس کرونا وارد کرده است کسانی که واجد شرایط هستند بهتر است از تسهیلات بهره‌مند گردند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ثبت ملی یک اثر فرهنگی‌-تاریخی به استاندار زنجان ابلاغ شد
خبر قبلی
مرمت ایوان شمال غربی گنبد سلطانیه
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست