توسعه دوره های پودمانی در اولویت دانشگاه علمی-کاربردی زنجان است

 

 

 

توسعه دوره های پودمانی در اولویت دانشگاه علمی-کاربردی زنجان است

۴۸۰۰ دانشجو در بخش خدمات و مدیریت دانشگاه مشغول تحصیل هستند

 

 

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان به سیاست ها و رویکردهای این دانشگاه در استان اشاره کرد و گفت: توسعه دوره های پودمانی در اولویت دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان زنجان است.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، حسن طغری نگار در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه رویکرد ایجاد مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه متوقف شده و روند معکوس پیدا کرده است؛ اظهار کرد: مطابق با وظایف و رسالت های این دانشگاه برای تربیت و توسعه نیروی انسانی ماهر در بخش های مختلف اقتصادی تلاش می شود مقاطع کاردانی و کارشناسی فعلی تقویت و کیفی‌سازی شود.

وی با بیان اینکه این دانشگاه مهارت محور است، افزود: بیشتر به دنیال تربین نیروی انسانی ماهر هستیم که اولویت توسعه دوره ها در بخش پودمانی بوده که دوره های ۳۰۰ تا ۵۰۰ ساعته با ارائه آموزش های خاص مهارتی و علمی است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان به تعداد دانشجویان این دانشگاه در استان اشاره کرد و یادآور شد: میزان ثبت نامی دانشجویان در دانشگاه ۹ هزار نفر برآورد شده و تعداد دانشجویانی که انتخاب واحد کرده اند ۵ هزار و ۷۰۰ نفر است.

وی این دانشگاه را در استان شامل ۲۰ مرکز برشمرد و تاکید کرد: ۱۸ مرکز فعال بوده و ۷۰ درصد دانشجویان این دانشگاه را آقایان تشکیل می دهند که تعداد آن ها ۶ هزار و ۵۰۰ نفر است.

طغری‌نگار تعداد دانشجویان بخش های مختلف تحصیلی را یادآور شد و گفت: ۴ هزار و ۸۰۰ دانشجو در بخش مدیریت و حدمات، ۳ هزار و ۲۰۰ دانشجو در بخش صنعت، یک هزار دانشجو در بخش فرهنگ و هنر و یک درصد شامل ۱۳۴ نفر در بخش کشاورزی مشغول تحصیل هستند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فعالیت بدون کنتور ۴۰۰ حلقه چاه آب در بخش پرورش ماهی استان
خبر قبلی
زنجان، استانی با عقبه فرهنگی و فرهنگی غنی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست