1. اخبار استان
  2. عضویت زنجان در مجمع کلانشهرهای کشور شفاف است

کد خبر: 17817

شهردار زنجان:

عضویت زنجان در مجمع کلانشهرهای کشور شفاف است

شهردار زنجان در خصوص اظهارات رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص کلانشهر شدن زنجان، گفت: برای عضویت در مجمع کلانشهرهای کشور درخواستی داده شده بود و به صورت مکتوب این درخواست مورد موافق قرار گرفته است و زنجان یکی از اعضای مجمع کلانشهرهای کشور شده است. عنوان جعلی بودن که عنوان شده مصداق مشخصی ندارد و همه مسائل شفاف است.

حبیب ملائی یگانه در گفتگو با همدلی‌زنجان، در پاسخ به مسائل مطرح شده در خصوص طرح استعفای برخی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار کرد: برخی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص مسائلی به صورت مکتوب سوالاتی را طرح کرده اند. عمده این موارد در خصوص برخی تخلفات ساخت ساز بوده که در گذشته انجام شده همچون عدم رعایت سطح اشغال و… که بررسی شده است.

وی افزود: همچنین در خصوص مسائل مربوط به پیگیری مسائل عمرانی، تعدیل نیروهای فصلی و خرید لباس آتش نشانی اعضای شورای شهر زنجان سوالات و ابهاماتی دارند.

شهردار زنجان در خصوص سوالات مربوط به تعدیل نیروهای فصلی در شهرداری زنجان، خاطرنشان کرد: در این خصوص نامه ای به شهرداری زنجان ابلاغ شده که مطابق با آن عمل شده است. نامه ای که از شورا ابلاغ شده بود عملیاتی شده است. عمده مشکل در این خصوص از نظر کارگران مربوط به امتیازبندی و فرم مربوط به آن است.

وی با اشاره به موضوع خرید لباس های آتش نشانی، تاکید کرد: خرید لباس های آتش نشانی در گذشته نیز مورد دیگری بوده که تحقیق و تفحص صورت گرفته و مشکل و مسئله غیرقانوین احصا و مشخص نشده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 رشد ۴/ ۵ درصدی پایه پولی در ۶ ماه نخست۹۹
خبر قبلی
محدودیت یک هفته ای در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست