1. اجتماعی
  2. مسئولان به مشکلات کوی فاطمیه اهتمام جدی داشته باشند

کد خبر: 31676

رئیس کل دادگستری استان زنجان

مسئولان به مشکلات کوی فاطمیه اهتمام جدی داشته باشند

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مسئولان با حرکت جهادی برای تامین نیازهای اولیه ،بهداشت و درمان و رفع مشکلات مردم کوی فاطمیه اهتمام داشته باشند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین فرجی برحق  با حضور در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) کوی فاطمیه زنجان و دیدار با اهالی این منطقه حاشیه نشین بر اهتمام جدی مسئولان به بررسی مشکلات کوی فاطمیه وجلب نظر و رضایت مردم به جهت جابجایی و انتقال به نقطه دیگر شهر تاکید کرد.

وی افزود: جابجایی کوی فاطمیه به مناطق دیگر شهر را منوط به اخذ رضایت ساکنین و با انجام کار کارشناسی و مطالعاتی انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان خدمت به خلق الله را خدمت به خود پروردگار دانست و افزود : این اعتقاد قلبی و راسخ بنده است و باید با خدمت رسانی به مردم و هم نوعان که ثوابی بالاتر از این نیست موجبات رضایت پروردگار را فراهم نمود.

فرجی برحق بر پیگیری مصوبات این جلسه و جلسات قبلی تأکید کرد و گفت : ظرف ۱۵ روز آینده گزارش پیگیری اجرای مصوبات توسط معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ارائه شود.

حجت الاسلام و المسلمین فرجی برحق بر خورد و جمع آوری معتادین متجاهر را با استفاده از ظرفیت کمیسیون ماده ۱۶را یاد آور شد و اظهار کرد : نیروی انتظامی مسئول تامین امنیت و برخورد با مخلین نظم و آرامش مردم است و در این راستا با افزایش گشتهای ماشینی و موتوری در سطح شهر اهتمام جدی بعمل آید.

رئیس کل دادگستری زنجان در ادامه بر اهتمام جدی با حرکت جهادی برای رفع مشکلات مردم و تامین نیازهای اولیه و بهداشت و درمان در کوی فاطمیه تاکید کرد

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
همیاری
خبر قبلی
عکس: آغاز به کار نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه و اورآسیا در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست