عامل کلاهبرداری از زنجانی ها به بهانه قطع یارانه و سبد کالا دستگیر شد

رئیس پلیس فتا زنجان گفت: عامل کلاهبرداری از زنجانی ها به بهانه قطع یارانه وسبدکالا دستگیر شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، سرهنگ دوم محمدعلی آدینه لو از دستگیری عامل کلاهبرداری از زنجانیها به بهانه قطع یارانه وسبدکالا خبر داد و اظهار کرد: این متهم با ارسال پیامک انبوه به عموم مردم، و هدایت آنها به سایت جعلی یارانه و درگاه‌های جعلی بانکی، اقدام به کلاهبرداری از قربانیان می کرد.

وی افزود: بر اساس شکایت‌های واصله به پلیس فتا زنجان مشخص گردید در ایام تعطیل پیامک‌های انبوه با مضمون “یارانه شما قطع خواهد شد جهت پیگیری به سایت زیر مراجعه نمایید” و امثال آن، شهروندان را به سایت و درگاه‌های جعلی بانکی هدایت و اطلاعات کارت بانکی آنها شامل شماره کارت، رمز دوم اینترنتی و سایر اطلاعات بانکی آنها را تحصیل و در فرصت مناسب اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی قربانیان نموده است. لذا مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا زنجان قرار گرفت.

آدینه لو ادامه داد: با اقدامات فنی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی متهم به هویت‌ معلوم در یکی از استان‌های همجوار مورد شناسایی قرار گرفت، با هماهنگی قضایی اکیپی از کارآگاهان پلیس فتا زنجان به محل سکونت وی اعزام و با همکاری پلیس فتا فاتب ضمن توقیف کلیه ادله‌های دیجیتالی، متهم دستگیر و به پلیس فتا زنجان دلالت شد

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کمر خود را هنگام نشستن راست نگه ندارید…!
خبر قبلی
نگاهی به تاریخچه شهر زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست