دستور اتمام ۲خطه کردن راه آهن زنجان-قزوین/تسریع ساخت راه های مواصلاتی در استان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به دستاوردهای حضور وزیر راه و شهرسازی در استان زنجان، گفت: حضور وزیر و بازدید از محورها دو دستاورد مهم داشت یکی شناخت ایشان از ظرفیت‌های محورهای مواصلاتی استان و قرارگرفتن آن ها در شریان‌ها و کریدورهای اصلی کشور بود که احداث این پروژه ها را تسریع خواهد کرد.

مسعود بیات‌منش در گفت‌وگو با همدلی‌زنجان؛ با بیان اینکه رویکرد اداره کل راه و شهرسازی استان تسریع پیشرفت فیزیکی و توسعه راه های در دست ساخت استان است، اظهار کرد: حضور وزیر راه برای تسریع محورهای زنجان-بیجار، سلطانیه به همدان و زنجان-منجیل که در کریدور شمال-جنوب استان اهمیت زیادی داشته است.

وی با اشاره به اینکه پروژه ۲ خطه کرده راه آهن زنجان-قزوین یکی از مهم ترین پروژه های در دست ساخت استان است، افزود: وزیر راه و شهرسازی با حضور در استان دستور اتمام پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان-قزوین را تا پایان فصل مالی ۹۹ صادر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به موضوع طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه مسکن هم با توجه به شناخت توانمندی‌های استان در بخش تولید مسکن ارزان قیمت اقدام ملی، وزیر راه و شهرسازی دستورات و اختیارات ویژه‌ای در خصوص استفاده از تمام ظرفیت‌ها و منابع در اختیار دولت را دادند که قطعا ظرف چند سال آتی بسیاری از مشکلات موجود مسکن در استان برطرف خواهد شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
“پادگان” در ایستگاه ارتش/ ارتش اجازه دهد کار در داخل پادگان آغاز شود
خبر قبلی
سازمان همیاری شهرداری های زنجان به ریل اصلی خود بازگشت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست