1. اجتماعی
  2. دومین جشنواره روستای استان زنجان از فردا آغاز به کار می کند

کد خبر: 5581

دومین جشنواره روستای استان زنجان از فردا آغاز به کار می کند

 

دومین جشنواره روستای استان زنجان از فردا آغاز به کار می کند

برپایی ۱۹۰ غرفه در جشنواره روستا

 

 

 

 

 

مدیر اجرایی دومین جشنواره روستای استان زنجان از آغاز به کار دومین جشنواره روستا در استان زنجان از پنج شهریور خبر داد و گفت: این جشنواره با برپایی ۱۹۰ غرفه در منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ زنجان برگزار می شود.

صالح رشوند در گفت و گو با “همدلی‌زنجان”؛ با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این جشنواره فردا(پنجم شهریور) ساعت ۱۹ آغاز می شود، اظهار کرد: این جشنواره از پنجم تا نهم شهریورماه برگزار خواهد شد و روز نخست مراسم افتتاحیه با حضور معاون ریاست جمعوری در امور زنان و خانواده، استاندار زنجان و سایر مقامات استانی برگزار می شود.

وی به حضور تمامی شهرستان های استان در این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: طی پنج شب برگزاری این جشنواره شهرستان های استان فرهنگ، آداب و رسوم مناطق خود شامل موسیقی، صنایع دستی و تولیدات روستایی خود را برای عموم ارائه و عرضه خواهند کرد.

مدیر اجرایی دومین جشنواره روستای استان زنجان به برنامه های مختلف این پنج شب برای شهرستان های مختلف استان اشاره و خاطرنشان کرد: روز نخست همراه با آئین افتاحیه خواهد بود، روز دوم جشنواره با شب فرهنگی شهرستان های ایجرود، ماهنشان و سلطانیه همراه خواهد بود و در روز سوم شاهد اجرای شب فرهنگی شهرستان های خدابنده، ابهر و خرم دره خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در روز چهارم شب فرهنگی شهرستان زنجان و طارم برگزار می شود، تاکید کرد: زمان پیش بینی شده برای اجرای برناه های شب فرهنگی هر شهرستان ۳۰ دقیقه بوده و شامل برنامه های مختلف فرهنگی همچون آئین و رسوم، موسیقی و… است.

رشوند به وضعیت غرفه ها در جشنواره اشاره کرد و گفت: غرفه های پیش بینی شده در سه بخش هستند که شامل غرفه های حمایتی که به صورت رایگان برای افراد معرفی شده از فرمانداری شهرستان های استان، غرفه های عرضه و نمایش محصولات روستایی با دریافت مبلغ پایه و ورودیه جشنواره و غرفه های آزاد که در چارچوب اهداف تعیین شده برای جشنواره خواهند بود.

مدیر اجرایی دومین جشنواره روستای استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته نخستین دوره جشنواره توسط بخش خصوصی با نظارت استانداری زنجان برگزار شد، تاکید کرد: در سال جاری سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان به عنوان مجری انتخاب شده و مسئولیت برگزاری جشنواره را برعهده خواهد داشت.

وی از تشکیل هشت کمیته برای این جشنواره خبر داد و گفت: بلافاصله بعد از انتخاب وسازمان همیاری شهرداری های استان زنجان به عنوان مجری نسبت به تشکیل کمیته ها و انجام برنامه ریزی لازم اقدام شده و ۱۴ دستگاه در برگزاری جشنواره حضور دارند.

رشوند با تلاش های شهرداری زنجان قبل از برگزاری جشنواره گفت و تاکید کرد: این ۱۴ دستگاه طی برگزاری جشنواره پای کار خواهند بود و شهراری زنجان قبل از برگزاری جشنواره نیز حضور موثر در آماده کردن شرایط برگزاری جشنواره داشته است، در این راستا استانداری زنجان نیز هماهنگی های لازم برای برگزاری جشنواره را انجام و با فرمانداری هشت شهرستان استان مسائل اجرایی را مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

مدیر اجرایی دومین جشنواره روستای استان زنجان با بیان اینکه ۴۰ نفر از عوامل و کارشناسان سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان در حال تلاش برای آماده سازی برگزاری جشنواره هستند، اظهار کرد: اقدامات لازم در خصوص نصب دوربین های کنترلی، عوامل انتظامی و امنیتی و تامین زیرساخت های دیگر صورت گرفته است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
هیچ‌گونه اُفت فشاری در شبکه آبرسانی زنجان وجود ندارد
خبر قبلی
۷۰ پروژه کشاورزی در استان زنجان افتتاح می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست