آمار بیماران مبتلا به بیماری کرونا در استان به ۵۱۸ نفر رسید/ ۸۰درصد جمعیت استان غربالگری شدند

مطابق با آمار ارائه شده توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظهر دیروز تا ظهر امروز ۲۴ نفر جدید به ابتلایان به بیماران کرونایی در استان اضافه شده و مجموع آمار بیماران مبتلا به بیماری کرونا در استان به ۵۱۸ نفر رسیده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مجموع آمار تجمیعی بیماران بستری شده در استان تا ظهر امروز یک هزار و ۴۶۶ نفر بوده که از این تعداد  ۳۴۵ نفر در حال حاضر ترخیص شده اند.

از مجموع ۵۱۸ بیمار کرونایی در استان زنجان که آزمایش آن ها مثبت بوده ۴۴ نفر فوت کرده اند.

۸۰ درصد جمعیت استان زنجان طی این مدت غربالگری شده اند که تعداد آن ها تا پایان وقت دیروز به میزان ۸۶۱ هزار ۶۰۳ نفر بوده است.

جمعیت شهرستان خدابنده، طارم، ماهنشان به صورت ۱۰۰ درصدی تحت پوشش غربالگری قرار گرفتند. ۹۸ درصد جمعیت شهرستان خرم دره و ۶۴ درصد جمعیت شهرستان زنجان مورد غربالگری قرار گرفتند.

بیشترین میزان شیوع بیماری کرونا به نسبت جمعیت در شهرستان خرمدره بوده است. بعد از این شهرستان زنجان و طارم در رتبه دوم  و سوم قرار دارند.

در شهرستان زنجان از هر صدهزار نفر ۵۲ نفر مبتلا شده اند، در ابهر ۳۳ در صدهزار، خرمدره ۴۷ در صدهزار، در طارم ۴۷ در صدهزار، ایجرود ۶ در صدهزار، خدابنده ۲۳ در صدهزار، و در شهرستان سلطانیه ۱۷ در صدهزار بوده است. این آمار تا ششم فروردین جمع آوری شده است.

میزان بستری و مبتلایان به بیماری کرونا در استان روند تثبیت شده ای داشته است. اوج بستری ها در یک روز ۷۸ بیمار بوده است که مربوط به ۲۹ اسفند ۹۸ بوده است.

استان زنجان از ۲۱ اسفند تا به امروز تقریبا وضعیت پایداری داشته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اوقات شرعی زنجان
خبر قبلی
کارگران ساختمانی در زنجان نیازمند حمایت دولت هستند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست