ابلاغ قرارداد پروژه سبزه میدان در انتظار اخذ ضمنانت نامه بانکی است

 

ابلاغ قرارداد پروژه سبزه میدان در انتظار اخذ ضمنانت نامه بانکی است

۳ ماه زمان برای تهیه نقشه های فاز۲ زمان نیاز است

 

شهردار زنجان به پیگیری اقدامات اجرایی پروژه سبزه میدان اشاره کرد و گفت: ابلاغ قرارداد پروژه سبزه میدان در انتظار اخذ ضمنانت نامه بانکی است.

 

 

حبیب ملائی یگانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار همدلی‌زنجان در پاسخ به آخرین وضعیت پروژه بزرگ سبزه میدان، اظهار داشت: بعد از تصویب شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص تنفیذ ابلاغ قرارداد پروژه به پیمانکار مکاتبات اداری با شرکت مجری آن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مطابق با شرایط فراخوان باید مبلغی برای حسن اجرای پروژه توسط پیمانکار نزد بانک عامل نگهداری شود، افزود: طی روزهای آتی باید بانک عامل برای ارائه ضمانت نامه بانکی پیمانکار مشخص شود و شرکت مطابق اسناد فراخوان مبغ حسن انجام کار را در بانک سپرده خواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه منتظر پاسخ پیمانکار پروژه به مکاتبات اداری هستیم، افزود: در شرایط فعلی کمیته تطبیق فرمانداری زنجان نیز در خصوص مصوبات شورا اعلام نظر نکرده و منتظر ارائه نظر این کمیته و فرمانداری زنجان نیز هستیم.

وی نظر نهایی فرمانداری زنجان و پاسخ پیمانکار را یادآور شد و تاکید کرد: نباید اینگونه تصور شود که بعد از این اقدامات عملیات اجرایی در پروژه آغاز خواهد شد. چرا که پیمانکار باید نقشه های فاز۲ پروژه را تهیه کند که زمانی بین دو تا ۳ ماه نیاز خواهد برد.

یگانه با بیان اینکه انتظار داریم پیمانکار پروژه در این مدت نسبت به تجهیز کارگاه و آغاز عملیات خاکبرداری اقدام کند، افزود: جلسات لازم برای ارائه نظرات و تسهیل امور انجام خواهیم داد.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کاندیدا شدن روی لبه ی تیغ
خبر قبلی
۵ دشت از ۷ دشت استان زنجان با دچار بحران آبی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست