اجرای طرح “گالری-شهر و گالری-جاده” طی دهه فجر در زنجان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با اشاره به اجرای طرح “گالری-شهر و گالری-جاده” در راستای فضاسازی شهرها و جاده های استان زنجان در دهه فجر، گفت: بردها و تابلوهای شهری و جاده ای استان برای نصب المان ها و تصاویر دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده خواهد شد تا تمامی شهرها و جاده های استان همچون گالری و نمایشگاه، نشان دهنده اقدامات انجام شده طی چهل سال اخیر در زنجان باشد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ مهرداد سلطانی در نشست استاندار زنجان با فرمانداران و مدیران استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد،

وی با بیان اینکه از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرداری ها و دهیاری ها در آذین بندی شهرها و روستاهای استان طی دهه فجر استفاده خواهد شد، افزود: دستگاه های اجرایی همچون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تامین تصاویر و المان های تاریخی و دیدنی استان زنجان به شهروندان و گردشگران مشارکت خواهند داشت و از ظرفیت های مردمی نیز در این راستا استفاده می شود.

این مقام مسئول، با تاکید بر ضرورت فضاسازی مناسب در شهرها و روستاها در ایام دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر امسال که با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقارن یافته است باید به بهترین شکل و با فضاسازی مناسب شهری و روستایی گرامی داشته شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: تمامی ادارات استان نسبت به آذین بندی ضلع مُشرف به خیابان و معابر عمومی در ادارات خود اقدام خواهند کرد.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه جامع دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان زنجان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تمامی دستگاه های اجرایی، دستاوردهای چهل ساله خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
برنامه‌های امسال اوقاف زنجان با عنوان فجر فاطمی اجرایی می شود
خبر قبلی
استقرار شرکت های آی‌تی ذیل وزارت دفاع در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست