اجرای ۸۰ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی ۹ ماهه سالجاری ، ۸۰ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ مجید گلشنی منفرد با بیان این مطلب، اظهار داشت: در سال جاری تاکنون ۱۱ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار شده است که ۱۲۳ مصوبه داشته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۵ درصد مصوبات محقق شده است افزود: ۸۰ مصوبه تاکنون اجرایی و ۴۳ مصوبه در دست اجرا می باشد.

این مقام مسئول گفت: در این راستا ۲۵ جلسه کمیته تخصصی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری برگزار شده است که در آن هزار و ۷۲۲ پرونده و موضوع مطرح شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت در خصوص طرح سه شنبه های صنعت کلینیک بسیج صنعت و معدن عنوان کرد : این جلسه با هدف حذف موازی کاری ها در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی سه شنبه هر هفته برگزار می گردد.

وی تصریح کرد : در این راستا نمایندگان واحدهای تولیدی در جلسه ای که با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار شده دعوت و مشکلات خود را مطرح می کنند و مشاوره و راهنمایی های لازم ارائه می گردد ، در صورتی که نیاز به بررسی بیشتر باشد در کمیته تخصصی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری پیگیری و تصمیمات لازم اتخاذ و یا به جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار زنجان ارجاع می گردد.

گلشنی خاطر نشان ساخت : عمده پرونده های متشکله واحدهای تولیدی استان در زمینه مشکلات مالی و بانکی و مسائل مربوط به امور مالیاتی می باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دولت باید فضای لازم برای فعالیت نخبگانی را فراهم کند
خبر قبلی
چیله زنجان در قاب همدلی + چیللَز موبارک
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست