استقبال شهروندان زنجانی از جشنواره یلدای ماندگار قابل توجه است

 

 

 

استقبال شهروندان زنجانی از جشنواره یلدای ماندگار قابل توجه است

برنامه‌ریزی برای تقویت گردشگری فرهنگی در شهر زنجان

 

 

 

مشاور و سرپرست معاونت فرهنگی-اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به وضعیت برگزاری جشنواره یلدای ماندگار و میزان حضور و استقبال شهروندان زنجان، گفت: استقبال شهروندان زنجانی از جشنواره یلدای ماندگار قابل توجه است.

سیداسماعیل موسوی در گفت‌و‌گو با همدلی‌زنجان؛ با بیان اینکه شمارش دقیقی از میزان حضور شهروندان زنجانی در جشنواره یلدای ماندگار صورت نگرفته است، اظهار کرد: مطابق با مشاهدات و میزان تراکم افراد در سالن، استبال شهروندان زنجانی از این جشنواره بسیار مناسب بوده است.

وی از برگزاری برنامه های متنوع در این جشنواره خبر داد و افزود: با توجه به میزان استقبال شهروندان زنجان از این برنامه، می طلبد سایر ارگان های فرهنگی نیز در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

مشاور و سرپرست معاونت فرهنگی-اجتماعی شهرداری زنجان در پاسخ به این سوال که جشنواره یلدای ماندگار با مشارکت کدام ارگان ها برگزار می شود، یادآور شد: این نخستین برنامه فرهنگی با این حجم، گستردگی و شرایط است که شهرداری زنجان به صورت مستقل برگزار کرده و با توجه به میزان استقبال مردم مشارکت سایر دستگاه های فرهنگی در این راستا احساس می‌شود.

وی از برنامه ریزی مدیریت فرهنگی شهرداری زنجان برای افزایش دامنه برگزاری این جشنواره طی سال های آتی خبر داد و گفت: در ابتدا گستردگی جشنواره را به استان های ترک زبان و همسایه و سپس در سطح ملی گسترش خواهیم داد.

موسوی موقعیت شهر زنجان را به لحاظ جغرافیایی مناسب و ویژه اریابی کرد و یادآور شد: با توجه به این موقعیت جغرافیایی برنامه ریزی شده تا گردشگری فرنگی در زنجان تقویت شود که یکی از برنامه ها در این راستا توسعه جشنواره یلدای ایرانی است.

مشاور و سرپرست معاونت فرهنگی-اجتماعی شهرداری زنجان در خصوص نیاز شهر زنجان به فضایی مناسب جهت برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی با این میزان از استقبال را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: مطابق بازدید شهردار زنجان از مجموعه و رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان تلاش می شود طی سال های آتی فضایی مناسب در این راستا ساخته شود تا تمامی نیازهای برگزاری یک جشنواره مناسب در شهر زنجان ایجاد شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ضعف و قوت بودجه ۹۷ استان زنجان کدامند؟
خبر قبلی
قتل دوست با یک خشم نابجا در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست