اسکان ۴۴ مسافر توسط هلال احمر زنجان و ثبت۱۰ تصادف در جاده های استان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شب گذشته همزمان با بارش برف و کولاک نیروهای امداد و نجات هلال احمر این استان ۴۴ مسافر در راه مانده را در مساجد شهر قیدار، طارم و ماهنشان اسکان داده‌اند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برای ۱۵۷ نفر حادثه دیده و گرفتار در برف و کولاک توسط ۱۲ تیم عملیاتی در جاده های استان زنجان امدادرسانی شده است.

وی یادآوری کرد: در این امدادرسانی ها ۴۴ نفر از مسافران درراه مانده در مسجد زینبیه شهر قیدار، ماهنشان و طارم اسکان داده شدند و برای آنها ۴۰ تخته پتو توزیع شد. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ تیم عملیاتی شامل ۶۶ نجاتگر و نیروی عملیاتی برای درراه ماندگان در مسیرهای ارتباطی استان زنجان امدادرسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  در این عملیات ها ۹ دستگاه آمبولانس و سه دستگاه خودروی نجات و کمک دار بکارگیری شد.

۱۰ تصادف در جاده های استان زنجان ثبت شد
وی از وقوع ۱۰ مورد تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده های استان زنجان خبرداد و اظهارداشت: در این تصادف ها ۳۷ نفر حادثه دیده، ۲۱ نفر از هموطنان مصدوم و ۳۵ نفر دیگر نیز آسیب دیدند.  این حوادث ۲ فوتی در صحنه برجا گذاشت.

موسوی خاطرنشان کرد: ۱۷ تیم عملیاتی شامل ۹۰ نفر از نجاتگران و نیروهای عملیاتی به هموطنان در این حوادث فعالیت داشتند. در حوادث جاده ای شبانه روز گذشته نیز ۱۰ دستگاه خودروی نجات، هفت دستگاه آمبولانس ست نجات و هیدرولیک نیز سه دستگاه بکارگیری شد.  ارائه خدمات امدادی طرح زمستانی هلال احمر این استان در ۱۱ پایگاه و ۶ پست امداد و نجات جاده ای استان انجام می شود.

وی افزود: پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۲۷۰۰۰۰۰ بنای ناپایدار بدون هر گونه سازه در کشور وجود دارد
خبر قبلی
هنرمند زنجانی داور پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست