1. اجتماعی
  2. اعزام ۱۷۰ نیروی کمکی جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

کد خبر: 27949

اعزام ۱۷۰ نیروی کمکی جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

جانشین فرمانده انتظامی استان از اعزام بیش از ۱۷۰ نیروی کمکی در غالب و ۲۳ تیم انتظامی ، پلیس های تخصصی و راه و راهور جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در غرب کشور خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سرهنگ ایرج خانی پور در مراسم بدرقه کارکنان کمکی پلیس استان زنجان جهت خدمات رسانی و تامین نظم و امنیت زائران حسینی در مرزهای خسروی و مهران با تاکید بر اینکه خدمات رسانی و تامین امنیت از جمله وظایف پلیس است ، گفت : همه دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان و امدادی باید تلاش کنند که بهترین خدمات به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه شود.

وی از اعزام ۱۷۰ نیروی کمکی و ۲۳ تیم انتظامی ، راه و راهور و پلیس های تخصصی جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در غرب کشور خبر داد و گفت : این تیم ها تا زمانی که آخرین زائر از خاک عراق وارد کشورمان شود به خدمت رسانی خود ادامه خواهند داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد : از زائران عزیز درخواست می کنیم که عجله و شتاب نداشته باشند چرا که همه امکانات برای عبور و تردد فراهم است و نسبت به سال های گذشته شاهد افزایش سیستم های خدمات رسان هستیم.

سرهنگ خانی پور همچنین به رانندگانی که در مرزها در حال تردد هستند ، توصیه کرد رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت و از سرعت غیر مجاز و ایجاد استرس و نگرانی برای دیگر رانندگان خودرو ها و زائران خودداری کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی باسیتی به توصیه های پلیس توجه کافی داشته باشند ، ابزار امیدواری کرد : این همایش بزرگ مردمی در سایه امنیت موجود با آرامش برگزار شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بر لزوم استفاده از تجارب سال های گذشته و به ویژه استان های مرزی در برگزاری این مراسم تاکید کرد و افزود: رفع نیازمندی ها و نواقص بر اساس تجارب و استفاده از تجربیات کارکنان حاضر در مأموریت اربعین سنوات گذشته حتی اعضای وابسته قطعا می تواند ما را در موفقیت هرچه بهتر این ماموریت عظیم یاری کند.

سرهنگ خانی پور با بیان اینکه ماموریت اربعین حسینی (ع)، ماموریتی متفاوت‌تر از سایر ماموریت‌های انتظامی است، اظهار داشت: اظهار داشت: ماموریت اربعین حسینی (ع)، ماموریتی بصیرت افزا، معنویت بخش و بسیار ارزشمند است چراکه خادمی اباعبدالله الحسین (ع) افتخاری ماندگار است که نصیب کارکنان انتظامی شده است.

وی با بیان این که نگاه کارکنان پلیس به مأموریت اربعین حسینی (ع) نگاهی آمیخته با عشق به ساحت حضرت سیدالشهداء (ع) و اشتیاق خدمت به زائران است، گفت: پلیس به وظایف ذاتی و انقلابی خود در تحقق هر چه باشکوه تر این کنگره عظیم جهان اسلام، مقید و متعهد است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تعاونی‌ها بستری مناسب برای توزیع متوازن ثروت در جامعه هستند
خبر قبلی
ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی در مدیریت درمان تامین اجتماعی زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست