مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

تعاونی‌ها بستری مناسب برای توزیع متوازن ثروت در جامعه هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تعاونی های بستری مناسب برای توزیع متوازن ثروت و ارزش افزوده تولید در جامعه هستند.
به گزارش همدلی‌زنجان؛  طیب جعفری در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای تعاونی‌های استان، در مصاحبه با خبرنگار ایرنا زنجان، به مولفه ارزش آفرینی در تعاونی ها اشاره کرد و گفت: هفت درصد از میزان تولید ناخالص داخلی استان و کشور به تعاونی‌ها اختصاص دارد.

وی از فعالیت هزارو ۳۰۰ تعاونی در استان زنجان خبرداد و گفت: جهتگیری حرکت فعالیت تعاونی‌ها به سمت حلقه های مفقوده ارزش آفرین به ویژه در بخش خدمات در استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: رسته‌های فعالیت در این خصوص شامل فعالیت های بازاریابی و تامین مالی است و ما تلاش داریم با هدایت تعاونی‌ها به این سمت زمینه ارزش آفرینی در آن ها ایجاد شود.

جعفری به هدف گذاری رشد اقتصادی ۸.۷ درصدی در استان اشاره کرد و افزود: بخش قابل توجهی از این هدف گذاری در قالب فعالیت های تعاونی قابل تحقق است و تعاونی ها آماده هستند تا سهم و نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بخش تعاون استان زنجان تا ۱۰ شهریور از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل موزه کارخانه کبریت زنجان دایر است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نمایندگان استان زنجان برای افزایش بودجه تلاش نمی کنند!
خبر قبلی
اعزام ۱۷۰ نیروی کمکی جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست