افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸ طرح آبرسانی استان زنجان در هفته دولت

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال در هفته دولت، ۸ طرح آبرسانی در شهرها و روستاهای استان زنجان به بهره برداری می سد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ علیرضا جزء قاسمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: برای بهره برداری از این طرح ها، در مجموع اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تامین و انتقال آب آشامیدنی روستای دولاناب گفت: برای اجرای این طرح یک حلقه چاه با دبی ۳.۲ لیتر بر ثانیه و اعتباری افزون بر ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح تامین آب آشامیدنی روستای باغلوجه آقا نیز با احداث بیش از ۳ کیلومتر خط انتقال و حفر و تجهیز یک حلقه چاه با دبی ۳.۲ لیتر بر ثانیه و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ به بهره برداری می رسد.

جزء قاسمی اصلاح شبکه توزیع آب شرب در خرمدره را نیز یادآور شده و گفت: این طرح به طول ۱.۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی به آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای گلابر نیز اشاره کرده و افزود: این طرح با ۵ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی اجرا می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اجرای خط انتقال منطقه حسین آباد و اجرای شبکه توزیع آب شرب منطقه حیدرآبادشریف آباد در شهر ابهر را نیز جزو طرح های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری برشمرد.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، توسعه خدمات در بخش روستایی مورد تاکید بوده است که در این راستا اجرای شبکه توزیع آب شرب در روستای حصار قاجار نیز امسال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

این مسئول با اشاره به افتتاح طرح تامین آب آشامیدنی روستای تک آغاج نیز گفت: این طرح شامل ۲.۶ کیلومتر خط انتقال، یک باب ایستگاه پمپاژ و یک حلقه چاه با دبی ۲.۶ لیتر بر ثانیه می باشد که برای اجرای آن بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مکانیسم ماشه و سه سناریوی محتمل
خبر قبلی
شأن بیماران در بیمارستان های زنجان رعایت نمی شود!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست