1. اخبار استان
  2. افتتاح پروژه های شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان

کد خبر: 11234

افتتاح پروژه های شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان

با سفر یک روزه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان زنجان چند طرح مربوط به شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان بازدید و افتتاح شدند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  در این سفر یک روزه که مدیرعامل شهرک های صنعتی ایران نیز حضور داشت، شهرک صنعتی سلطانیه با ۱۰۴ هکتار وسعت افتتاح و نخستین واحد تولیدی که زمین به آن واگذار شده مورد کلنگ زنی قرار گرفت.

در این سفر علاوه بر افتتاح رسمی شهرک صنعتی سلطانیه، شاهد بهره برداری از پست برق ۶۳ کیلوولت, مخابرات و مرکز کسب و کار شهرک صنعتی افق ابهر و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شریف ابهر بودیم.

از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این سفر یک روزه است بازدید از چند واحد بزرگ تولیدی در ابهر بود. آغاز عملیات اجرایی “شرکت بافت و رنگرزی پرسان” اولین واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سلطانیه با حضور صالحی نیا، معاون محترم وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به همراه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و استاندار زنجان و برخی مسئولان استانی انجام شد.

ایرج احمدی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان در حاشیه افتتاح شهرک صنعتی سلطانیه با تقدیر از همکاری مناسب اهالی منطقه برای احداث این شهرک صنعتی، گفت: از اهالی برای احداث شهرک صنعتی در سلطانیه تشکر می کنیم و امیدواریم احداث این شهرک صنعتی موجبات توسعه بیش از پیش منطقه را محقق کند.

وی با بیان اینکه ۹ میلیارد تومان برای احداث این شهرک صنعتی در سلطانیه هزینه شده است، افزود: از این ۹ میلیارد تومان ۳ میلیارد تومان از منابع استانی و ۶ میلیارد تومان از اعتبارات داخلی تامین شده است.

احمدی با تاکید بر اینکه شبکه برق و آب در داخل شهرک احداث شده است، یادآور شد: یک مگابایت برق برای شهرک تولید شده و مابقی از ظریق پست ۶۳ سیار که از پروژه های اقتصاد مقاومتی است، تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه مصوبه اصلی شهرک مربوط به سال ۸۴ بوده است، گفت: مساحت آن طبق مصوبه ۲۲۰ هکتار بوده که هم اکنون با ۱۰۴ هکتار وارد فاز عملیاتی شده است.

فیلم

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شهرک صنعتی سلطانیه افتتاح شد
خبر قبلی
بیش از ۳۷۰۰ گردشگر خارجی از جاذبه های تاریخی زنجان دیدن کردند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست