افراد دست و پاگیر، قوانین دست و پاگیر را دست و پاگیرتر کرده اند!

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به فرایندهای دست و پاگیر در ادارات دولتی زنجان، گفت: آقای استاندار در این ادارات افراد دست و پاگیر، قوانین دست و پاگیر را دست و پاگیرتر کرده اند!

به گزارش “همدلی زنجان”؛ احمد نصیری در جلسه رسمی وعلنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان طی مصاحبه ای عنوان کرده عملیات اجرایی پروژه سبزه میدان تا پایان سال آغاز می شود، اظهار کرد: آغاز این پروژه در سال جاری بارها به مردم وعده داده شده و باید تا پایان سال آغاز شود. اگر تعهدی به مردم داده شده باید انجام شود. برخی از موارد هم فقط تقصیر شورا نیست، برخی قوانین و افراد دست و پاگیر در ادارات ایجاد مشکل کرده اند.

وی خطاب به استاندار زنجان گفت که در این ادارات برخی افراد دست ها و پاها را گرفته اند و ادامه داد: آقای استاندار مدیران تحت نظر شما قوانین دست و پا گیر را دست و پاگیرتر می کنند. این درد را چاره کنید.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه دو موضوع در جامعه مغفول مانده که یکی نظارت و یکی موضوع فرهنگ است، افزود: مردم از عدم نظارت شاکی هستند. نظارت در جامعه ما تعطیل است. نتیجه اش این شده اداره کل آموزش و پرورش به آن بزرگی  و اهمیت در آستانه بودجه بندی بدون مدیرکل رها شده است.

وی با طرح این سوال که چرا باید اینگونه باشد؟، تاکید کرد: برای اینکه نهادهای نظارتی به جای وظیفه اصلی خود که نظارت است را رها و به دخالت روی آوردند. چرا باید مدیرکلی که در بازه زمانی کوتاه انتخاب شده تغییر کند. این برای مردم سوال نیست؟ مردم حق ندارند سوال کنند چه اتفاقی افتاده است.

نصیری با اشاره به اینکه باید آبروی مردم را در نظر بگیرید، خاطرنشان کرد: چرا باید همه در تمام امور دخالت کنند. این موضوع برای ما که از طرف مردم انتخاب شده‌ایم نیز شامل می شود. باید به وظیفه نظارتی خود عمل کنیم. این اتفاق ممکن است در شهرداری نیز اتفاق بیوفتد.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه عدم توجه به نظارت موجب شده که اجراییاتدر شهرداری زنجان رها شود، افزود: کسی آمده در این شهر پیش روی این همه مامورین ساختمانی ساخته که ۴۰ تا ۵۰ درصد تخلف دارد. در این شهر دو نقشه اجرای می شود این یعنی تخلف! اگر اطلاع نداریم وا مصبت ها و اگر اطلاع داریم فاجعه است. این ها را جدی بگیرید.

وی با تاکید بر اینکه مردم از اجرائیات ناراضی هستند، اظهار کرد: یک بام و دو هوا در این شهر بیداد می کند. در کنار همان خیابان یکی می سازد و به یکی اجازه ساخت داده نمی شود.! تا کی مردم باید این فجایع را ببینند. اجرائیات یک فکر اساسی می خواهد. این اجرائیات فعلی اجرائیات نیستند!

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رعایت مسائل زیست محیطی برای همه صنایع شهرستان الزامی است
خبر قبلی
قصه تکراری بازآفرینی شهری و انفعال مسئولان زنجانی!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست