استاندار زنجان تاکید کرد؛

برخورد قاطع و قانونی با اشاعه دهندگان اخبار دروغ کرونایی در زنجان

استاندار زنجان گفت: کمیته امنیتی ستاد کرونا اعم از نیروی انتظامی، سپاه و دستگاه‌های نظارتی موظفند رصد اطلاعاتی در فضای مجازی را انجام داده و با اشاعه دهندگان اخبار دروغ کرونایی به صورت قاطع و قانونی برخورد کنند، همچنین با افرادی که این مطالب را تایید می کنند نیز باید برخورد لازم انجام گیرد. 
به گزارش همدلی‌زنجان؛ فتح اله حقیقی در ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: این افراد در سایت های مجازی بدون هویت و ذکر منابع معتبر نسبت به اظهارنظرهای کرونایی به ویژه در ارتباط با ستاد کرونای استان اقدام می کنند که باید به شدت با آن ها برخورد شود. 
وی افزود: انتشار مطالب غیرواقعی در فضای مجازی اذهان عموم مردم را آزرده می کند، درحالیکه با وضعیت حاکم باید روح و روان مردم در آرامش باشد و نباید از اشاعه دروغ توسط برخی ها به راحتی گذشت. 
استاندار زنجان یادآور شد: مرجع اصلی اطلاع رسانی از وضعیت بیماری کرونا در استان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و به طور اخص” معاونت بهداشتی” و کار اجرایی ستاد نیز بر عهده معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری است و خارج از آن، وجاهت قانونی ندارد. 
در زمان حاضر هیچ فرد یا دستگاه اجرایی حق برگزاری همایش و یا مراسم افتتاحیه را ندارد و درصورت انجام چنین کاری برخورد خواهد شد که این موضوع باید بیش از گذشته جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی همیاران سلامت استان تکمیل شده است، یادآور شد: علاوه بر آن سایت جامعی در این خصوص توسط واحد فناوری اطلاعات استانداری با هدف مشارکت فعالانه این گروه ها و تبادل اطلاعات راه اندازی می شود.  فعالیت فرد مبتلا به کرونا در محل کار، تخلف است و حراست ها و معاونت های منابع انسانی بر این موضوع باید نظارت های جدی داشته باشند.

حقیقی خاطرنشان کرد: از همکاری اداره کل بیمه سلامت استان در پرداخت ۲۴۰ میلیارد ریال کارانه پرسنل بیمارستان های استان قدردانی میکنیم، زیرا این اقدام گشایشی مهم در خدمات رسانی فعالان این بخش محسوب می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
انتخابات ۱۴۰۰| مردم به ظریف رأی نمی‌دهند
خبر قبلی
 زنجان پایلوت اجرای طرح ورزش در همسایگی کشور شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست