بهره‌برداری از اولین مرکز آموزش تخصصی کفش در استان زنجان

 

بهره‌برداری از اولین مرکز آموزش تخصصی کفش در استان زنجان

 

 

 

 

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: اولین مرکز آموزش تخصصی کفش استان زنجان در شهر هیدج به بهره برداری رسید .

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان،  ایرج احمدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: راه اندازی اولین مرکز آموزش تخصصی کفش جزو برنامه های اقتصاد مقاومتی سال ۹۶ شرکت شهرک‌های صنعتی استان و خوشه کفش بود که با همکاری ذی نفعان خوشه و اعضای اتحادیه تعاونی تلاشگران هیدج آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در حوزه های مختلف اظهار داشت: این مرکز به منظور ارائه آموزش های مهارتی و تخصصی برای کارگران شاغل در صنعت کفش راه اندازی گردیده است.

احمدی ضمن تاکید بر اهیمت عملکرد خوشه ای در صنایع اظهار داشت: با توجه به اینکه در شهر هیدج بیش از ۱۰۰ کارگاه تولید کفش با اشتغالزایی ۱۰۰۰ نفر مشغول فعالیت بودند و به نوعی می توان این شهر را قطب تولید کفش اسپرت و بچه گانه دانست لذا شرکت شهرکهای صنعتی با همکاری و همراهی تولید کنندگان کفش این شهر نسبت به تشکیل خوشه کفش هیدج اقدام کرد و هم اینک این خوشه در سال دوم فعالیت خود قرار دارد و فعالیت های موثری از جمله بازدید از نمایشگاههای مختلف، برگزاری دوره های آموزشی و برندسازی در این مدت انجام داده است.

گفتنی است در ماه گذشته نیز ۳ طرح در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی از جمله اولین مرکز طراحی و مدلسازی کفش در شهر هیدج به بهره برداری رسیده بود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شهرداری زنجان ناگزیر به برون‌سپاری برخی از خدمات است
خبر قبلی
توسعه پایدار شهری از دروازه توسعه فرهنگی و اقتصادی عبور می ‌کند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست