1. اخبار استان
  2. تعطیلی فرهنگ در شرکت توزیع برق زنجان…!

کد خبر: 9589

تعطیلی فرهنگ در شرکت توزیع برق زنجان…!

عملکرد این شرکت در ارائه خدمات به مناطق محرم همچون سایان، کوی فاطمیه، وحدت و… برای روشنایی معابر و.. چه بوده است؟

شرکت های حوزه انرژی در کشور دارای جاگاه مهمی در توسعه زیرساخت های انرژی بوده و که این زیرساخت ها پیش نیاز مهم برای فراهم کردم مولفه های توسعه ای هستند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ در استان زنجان نیز به تبع کشور شرکت های مختلف حوزه انرژی فعالیت دارند، از شرکت توزیع برق تا مخابرات و گاز و آب که در حوزه های تخصصی خود به ارائه خدمات مشغول بوده و به مردم خدمات ارائه می دهند. در کنار مولفه های مهندسی که در این شرکت ها به صورت غالب وجود دارد، برخی رویکردها و محورهای فرهنگی نیز برای پیوست اقدامات آن ها وجود دارد.

شرکت توزیع برق استان زنجان یکی از شرکت های موفق در سال های گذشت بود، زمانی که عادل کاظمی به عنوان مدیر بومی در این شرکت فعالیت داشت نه تنها مولفه های مهندسی و کارکردی آن رو به رشد و  توسعه بود بلکه ارتباط فرهنگی این شرکت با محوریت روابط عمومی نیز در سطح قابل قبولی قرار داشت.

همواره تغییرات مدیریتی بر بدنه فعالیتی هر دستگاهی تاثیراتی می گذارد، وقتی از زحمات هفت ساله عادل کاظمی تجلیل شد و علیرضا علیزاده به مسند مدیریت این شرکت تکیه زد شاهد بودیم روابط عمومی این شرکت نیز تغییر کرد. این تغیرات همزمان عملا اقدامات رسانه ای و فرهنگی مدیر سابق روابط عمومی این شرکت را روز به روز تضعیف و ارتباط رسانه ها با این شرکت کم رنگ شد.

برخی شنیده ها نیز حاکی از آن بوده که طی این مدت بی احترامی هایی نیز به فعالان رسانه ای صورت گرفته است. یکی از رویکردهای ضروری در این شرکت اقدامات فرهنگی برای مصرف بهینه از انرژی برق در استان زنجان بوده که تاکنون شاهد هیچ کار تولید محتوایی مناسب و قابل ارائه نبوده ایم.

زنجان در زمان جمشید انصاری به عنوان استاندار زنجان مقرر شد تبدیل به قطب برق، الکترونیک و آی تی شود. یکی از مسئولیت ها در راستای توسعه شاخص های حوزه برق بر عهده این شرکت قرار داشت. حال با سپری شدن سال های متمادی باید سوال کرد مدیران این شرکت چه عملکردی در راستای رسیدن به این هدف مهم برداشته اند.

مطابق با وظایف این شرکت باید سوال کرد، ارائه خدمات مربوط به تأمین و بهبود روشنایی معابر عمومی در استان زنجان طی مدیریت فعلی با چه میزان رشدی کمی و کیفی همراه بوده است؟ میزان تولیدمحتوای فرهنگی و کیفیت ارتباط با رسانه ها در مدیریت فعلی به چه میزان بوده و کدام اقدامات شاخص صورت گرفته است؟

عملکرد این شرکت در ارائه خدمات به مناطق محرم همچون سایان، کوی فاطمیه، وحدت و… برای روشنایی معابر و.. چه بوده است؟

چه حمایتی از پژوهش های کاربردی وانجام فعالیت های تحقیقاتی مرتبط با بخش توزیع صورت گرفته است؟

از زمان حضور مدیریت جدید تا به امروز میانگین خاموشی هر مشترک در سال به چند دقیقه کاهش یافته است؟ کاهش تلفات انرژی برق به از چند درصد به چند درصد کاهش یافته است؟

اینکه مدیرعامل این شرکت عنوان کرده؛ استان زنجان یکی از استان‌های سرآمد در صنعت تولید و توزیع برق است، با چه شاخص هایی این موضوع مطرح شده است؟

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی در زنجان؛ خوب یا بد؟
خبر قبلی
کسب شایستگی نیازمند اعتماد به نفس بیشتر است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دکل نمایانگر برق منطقه ای است لطفا اصلاح کنید شرکت توزیع در بخش فشار ضعیف کار میکنه و به اطلاعاتی که مدیر قبلی روابط عمومی به شما داده تا منتقل کنید این رو اضافه کنید که مدیر قبلی با حکم خود عادل کاظمی و به دلایل مشکلاتی که ایشون برای شرکت ایجاد کرده بود تعویض شد

با سلام قابل ذکر است که بنده خود شاهدم که آقای کاظمی اصلا تا حالا شخصا به یک خبرگزاری یا رسانه نرفته بود و از نشست خبری واهمه داشت چگونه ادعا دارید که در آن زمان ارتباط خوب بود یک نشریه داخلی یه نظر سنجی داخلی یه اینفو یه کلیپ یه مشارکت با صدا و سیما یه گفتگوی خبری یه مصاحبه تلفنی نداشتیم یه یه مولتی مدیای فرهنگ سازی قرار داد بسته بودتم پولشم داده بودن ولی دریغ از یه نرم افزار قابل ارائه .الان بیشترین خبر از این شرکت در سابت خبری وزارت نیرو و برترین فعال در سایتهای… بیشتر بخوانید

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست