تمام پرداختی اعتبارات پروژه راه سلطانیه-خدابنده-همدان قابل ارائه است

 

تمام پرداختی اعتبارات پروژه راه سلطانیه-خدابنده-همدان قابل ارائه است

 ۹۰ میلیارد تومان کار عملیاتی در مقابل ۴۰ میلیارد تخصیص اعتبار

 

 

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به مسائل مطرح شده در خصوص وضعیت پرداخت اعتبارات به پروژه راه سلطانیه-خدابنده-همدان گفت: تمام پرداختی اعتبارات پروژه راه سلطانیه-خدابنده-همدان قابل ارائه است.

 

 

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ کلیم اله وثوق در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه این پروژه راهی استان با استان همدان مشترک بوده و از اعتبارات ملی تامین هزینه می شود، اظهار کرد: این پروژه به ۵ قطعه تقسیم شده و برای انجام عملیات اجرایی توسط این اداره کل اولویت بندی شده و متناسب با تامین اعتبار مورد نیاز اجرایی می شود.

وی قطعه نخست این پروژه را ۵ کیلومتر برشمرد و افزود: قطعه دوم سلطانیه-خدابنده به طول ۳۲ کیلومتر، قطعه سوم کمربندی قیدار به طول ۱۸ کیلومتر که با میزان رمپ ها و لوپ ها طول آن افزایش می یابد، قطعه چهارم خدابنده تا روستای پیرمزبان به طول ۲۲ کیلومتر و قطعه پنجم انتهای حوزه به طول ۳۰ کیلومتر است.

این مقام مسئول اقدامات اجرایی پروژه را مربوط به سال ۹۱-۹۲ برشمرد و تاکید کرد: سه قطعه از این پروژه پیمان سپاری شده و یکی از قطعات مورد اولویت اجرای کمربندی شهر قیدار بوده تا میزان ترافیک مسیر هدایت و تسهیل شود.

 

 

 

۹۰ میلیارد تومان کار عملیاتی در مقابل ۴۰ میلیارد تخصیص اعتبار

 

در این جلسه مسعود بیات‌منش، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در این جلسه به ابعاد مختلف این پروژه پرداخت و گفت: این پروژه تحت عنوان سه راهی سلطانیه-قیدار-کبودرآهنگ شناخته می شود که ۱۰۵ کیلومتر آن در حوزه استان زنجان و ۶۰ کیلومتر در حوزه استان همدان قرار دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته اعتبار تخصیصی برای پروژه از بخش ملی ۲ میلیارد تومان بود که ۱۲ میلیارد تومان از سرجمع اعتبارات استانی به آن اختصاص یافت که به این پروژه اختصاص یافت که عمده آن شام میران بدهی به شرکت های پیمانکار پروژه بوده و تمامی اسناد پرداختی نیز قابل اراه است.

بیات‌منش میزان هزینه اعتبار برای این پروژه از زمان آغاز تا کنون را ۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: آنچه تاکنون برای پروژه به صورت عملیاتی انجام شده و بر روی زمین قابل مشاهد بوده به میزان ۹۰ میلیارد تومان بوده که از ظرفیت مالی پیمانکاران استفاده شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
«هادی احمدنیا»، سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان شد
خبر قبلی
وظایف ملی تا تعهدات حوزه انتخابیه نمایندگان زنجان زیر ذره‌بین
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست