1. اخبار استان
  2. دانشگاه آزاد اسلامی پیشگام برگزاری آموزش حضوری است

کد خبر: 26181

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد اسلامی پیشگام برگزاری آموزش حضوری است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در اولین روزهای بعد از کرونا حضور دانشجویان در کلاس های درس بسیار عالی است و نشان می دهد که دانشجویان نیز از حضوری شدن آموزش استقبال می کنند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  فرزاد جهان بین در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و بازدید از روند برگزاری کلاس های درس و اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی اظهار کرد: آموزش در فضای مجازی به دلیل شیوع کرونا یک فرصت و تجربه خوبی بود و باید از این فرصت و تجربه استفاده کرد و بتوان در فضای ایجاد شده نواقص را برطرف نمود.

وی افزود: بسترهای لازم برای توسعه آموزش در فضای مجازی باید متناسب با شرایط مهیا گردد و خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد و توسعه زیرساخت ها در بحث آموزش های مجازی توانست فعالیت مطلوبی داشته باشد.

دکتر جهان بین در خصوص حضوری شدن آموزش ادامه داد: دانشگاه با حضور دانشجویان رنگ و بو و شور و نشاط می گیرد و فضای دانشگاه بدون جنب و جوش های دانشجویی فضایی کسل کننده است و از سوی دیگر با توجه به تاکید آقای دکتر طهرانچی مبنی بر بازگشایی دانشگاه بصورت حضوری در واقع توجه به رسالت اصلی دانشگاه بود.
وی به آسیب های آموزش در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه کرونا تا حد بسیارخوبی مهار شده است و ستادملی مبارزه با کرونا مجوزهای آموزش حضوری را صادر کرد دانشگاه آزاد اسلامی بی درنگ تمهیدات لازم را فراهم کرد و در این عرصه نیز پیشگام سایر دانشگاه های کشور شد و با جدیت آموزش حضوری را آغاز کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری رویداد ملی گام دوم در این دانشگاه گفت: مردم مالک اصلی دانشگاه آزاد اسلامی هستند و هدف اصلی از برگزاری رویداد گام دوم، این است که نشان دهیم آینده کشور به دست جوانان این همین مرز و بوم ساخته می شود و به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس این دانشگاه، در تلاش هستیم تا با همکاری اعضای مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دستاوردهای دانشگاه را در قالب ۱۰۰۰ زیرساخت، ۱۰۰۰ ایده، ۱۰۰۰ شرکت دانش بنیان و فن آور در خرداد ماه در مصلی بزرگ تهران برگزار کنیم.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه این دست آوردها و امضای قرارداد و همکاری بین دانشگاه با صنایع مختلف نقش ارزنده خود در توسعه و تعالی کشور را ایفا خواهد کرد.
دکتر جهان اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری رویداد ملی گام دوم، در تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر شعار “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” پیشرو و پیشگام بوده و هست.

در پایان این بازدید دکتر جهان بین از دکتر نقیلو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به دلیل توجه به آموزش حضوری و فراهم کردن تمهیدات لازم درخصوص آموزش حضوری قدردانی کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بارش های رگباری و رعد و برق در استان زنجان
خبر قبلی
تحکیم بنیان خانواده مبنای برنامه‌های ۱۴۰۱
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست