1. اخبار استان
  2. دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در زنجان

کد خبر: 32252

دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در زنجان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ، از دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی که با صدور چک بی محل اقدام به خرید لوازم خانگی و خشکبارمی کردند، خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سرهنگ  آدینه لو با بیان این مطلب، اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری با روش خرید لوازم خانگی با چک بی محل ، بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان واگذار شد.

وی افزود: بررسی اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که ۲ نفر از کلاهبرداران سابقه دار و حرفه ای با روش های متقلبانه و جلب اعتماد طرف مقابل، با خرید اجناس و دادن یک فقره چک بی محل کلاهبرداری صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: در ادامه با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این دو متهم از ۱۵ استان مختلف کشور به همین روش کلاهبرداری کرده اند، که در نهایت با اطلاعات پلیسی و هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه آنان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این دو کلاهبردار در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ آدینه لو در پایان خاطر نشان کرد: کسبه محترم در خرید و فروش ها و معاملات، قبل از تحویل اجناس، حتماً از اصالت چک و سوابق صادر کننده آن اطمینان حاصل کنند.#

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کمر همت مسئولان به نابودی آب دشت‌های استان زنجان!
خبر قبلی
مدیر کل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان منصوب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست