1. اخبار استان
  2. راه‌اندازی ۲۱۲ خانه هلال در استان زنجان

کد خبر: 24724

راه‌اندازی ۲۱۲ خانه هلال در استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از راه‌اندازی ۲۱۲ خانه هلال در استان زنجان خبرداد و گفت: یکی از اهداف راه اندازی این خانه‌ها ترویج فرهنگ کمک به همنوع، و گسترش آموزش‌های مورد نیاز برای عموم مردم است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سید قاسم موسوی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با راه‌اندازی خانه هلال در شرکت خدماتی، صنعتی و تخصصی شهرک روی زنجان، تعداد خانه‌های هلال فعال در مناطق شهری و روستایی استان زنجان به ۲۱۲ باب افزایش یافت.  ۸ هزار کارگر فعال دردوره‌های آموزشی هلال احمر حضور دارند.

او توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش‌های امدادی، ایجاد فرهنگ داوطلب محوری، آشنایی با خدمات در مواقع بحرانی، نحوه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در شرایط بحرانی و امدادرسانی را از مهمترین برنامه‌های آموزشی در خانه‌های هلال برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: افزایش تاب‌آوری جوامع شهری، روستایی و محلات، استفاده از ظرفیت محلات و روستا‌ها برای تسریع در پاسخگویی به حوادث و سوانح و بالابردن توان خودامدادی مردم در مقابله با حوادث، ساماندهی، جذب و مدیریت نیرو‌های داوطلب در حوادث و سوانح از دیگر اهداف راه‌اندازی خانه‌های هلال محسوب می‌شود.

موسوی افزود: راه‌اندازی خانه‌های هلال در راستای تحقق برنامه‌های پنج ساله جمعیت هلال احمر و ارتقای شاخص مشارکت‌های مردمی و تامین منابع داوطلبی با ایجاد خانه‌های هلال در مناطق شهری و روستایی انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ عضو در خانه‌های هلال استان فعال هستند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ناگفته‌های دردناک یک زن؛ ۳۰۰بخیه، کوری و نقص‌عضو
خبر قبلی
هوای سرد در استان زنجان مستقر خواهد بود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست