راه اندازی سامانه آنلاین اعلام نرخ کالا و خدمات در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: به منظور رصد قیمت کالا و خدمات در استان و افزایش کیفیت بازرسی از واحدهای صنفی سامانه آنلاین اعلام نرخ کالا و خدمات راه اندازی می شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ ناصر فغفوری با بیان این مطلب، اظهار کرد: در راستای تاکید مقام عالی استان مبنی بر آگاهی از قیمت کالاهای اساسی و اقلام پرمصرف و خدمات و مقایسه آن در طی روزهای سال و هدفمند نمودن بازرسی ها پیگیری های لازم جهت راه اندازی سامانه آنلاین انجام و در طی روزهای آتی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: در مرحله اول ۵۳ قلم کالا در سطح بازار تحت رصد قرار گرفته و قیمت های آن بر روی سامانه درج و هرگونه افزایش قیمت به صورت روزانه به مبادی ذیربط گزارش خواهد شد.

این مقام مسئول یادآور شد: داده های آماری این سامانه از طریق بازرسین سازمان صمت، بازرسین استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی اخذ خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان ساخت: دلایل هرگونه افزایش قیمت که از طریق این سامانه به مدیران ذیربط پیامک خواهد شد مورد بررسی ، تجزیه و تحلیل قرار گرفته و با هدفمند نمودن بازرسی ها امیدواریم ضمن کاهش انجام تخلفات صنفی از افزایش قیمت ناشی از سوء استفاده سودجویان و خارج از آنالیز قیمت ارائه شده از سوی بازرسان جلوگیری شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
روزه سکوت نمایندگان انقلابی زنجان!
خبر قبلی
سامانه جدید بارشی وارد استان زنجان می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست