رسانه های معاند برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب پای کار آمده اند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دستان آمریکا به خون جوانان بسیاری آغشته شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که در برابر زیاده خواهی آمریکا با قدرت ایستاده است.
به‌ گزارش همدلی‌زنجان؛  امراله حسنی در آیین تجلیل از همکاران ایثارگر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به تشریح فلسفه هشت سال جنگ تحمیلی اشاره و اظهار کرد: این جنگ پس از پیروزی انقلاب و توسط رژیم بعثی عراق با همراهی استکبار جهانی بر علیه ایران اسلامی آغاز شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه کشورهای بسیاری در حمایت از صدام مقابل ایران ایستادند، گفت: روحیه جهادی رزمندگان ما یکی از رموز پیروزی ایران در جنگ بود.
وی با یادآوری اینکه فرمانده هان ایران در این جنگ جوانان بودند، گفت: بسیاری از این دلاورمردان در جنگ به شهادت رسیدند و یادگاران جنگ نیز به عنوان راوی، فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان ترویج می دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه تدبیر حضرت امام و حضور در صحنه مردم در قالب نیروهای بسیجی و سپاهی از دیگر عوامل پیروزی ما در این جنگ بود، خاطرنشان کرد: مشکل استکبار جهانی با ایران یک مشکل اعتقادی است.
این مسئول اضافه کرد: پس از خلقت انسان، به فرمان خداوند، تمام فرشتگان جز شیطان در برابر انسان سجده کردند، از اینرو شیطان از همان زمان دشمن انسان بوده و آمریکا نماد شیطان بر روی زمین است.
وی با بیان اینکه دستان آمریکا به خون جوانان بسیاری آغشته شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که در برابر زیاده خواهی آمریکا با قدرت ایستاده است.
حسنی با اشاره به اینکه جنگ شیطان با بشریت از لحظه خلقت تاکنون به شکل های مختلف ادامه دارد، افزود:  دشمن با هویت ما که همان دین و اعتقادات است مشکل دارد.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ما به عنوان متولیان فرهنگ و هنر باید پای کار باشیم و کرسی های آزاداندیشی برای دهه هشتادی ها تشکیل دهیم.
وی با یادآوری اینکه خداوند وعده داده جبهه حق همیشه پیروز است، گفت: رسانه های معاند با تمام توان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب پای کار آمده اند.
در پایان برنامه از دو نفر از ایثارگران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان سرکار خانم اکرم مولائی همسر شهید و سرکار خانم منیره عباسی خواهر شهید تجلیل به عمل آمد.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آخرین اخبار انتصابات در زنجان / انتصابات افشارچی رویکرد درستی دارد؟
خبر قبلی
بازدید از موزه های زنجان رایگان شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست