آخرین اخبار انتصابات در زنجان / انتصابات افشارچی رویکرد درستی دارد؟

انتصاب مدیران در زنجان وارد مرحله جدیدی شده و آخرین اخبار حاکی از تغییر فرماندار زنجان و جابجایی در حوزه صنعت و مدیران اقتصادی استان زنجان است.

به‌ گزارش همدلی‌زنجان؛ بعد از سپری شدن بیش از یک سال از حضور محسن افشارچی به عنوان استاندار زنجان، مدیران دستگاه های مهم دولتی تغییر کردند. هرچند تعدادی از مدیران در دولت گذشته که سابقه مدیریتی آن ها حتی بیش از هشت سال نیز شده هنوز در مسند قدرت هستند و ظاهرا حلقه انتصابات افرادی در قامت آن ها برای تغییر پیدا نمی کند!

ظاهرا برخی پازل ها خوب چیده شده اند همچون فرمانداری خالقی برای زنجان که نزدیک به بازنشستگیش بود تا مدیرکل حوزه استاندار گزینه جایگزینی وی باشد. وقتی که حلقه انتصابات که نقش مجید خشنود، مشاور عالی استاندار در آن پررنگ است اما وی هیچ وقت در مقابل دیدگان رسانه ها نیست از حلقه دوستان در حوزه زنجان و طارم بتوانند بازهم یک نقش انتصابی جدید ایفا کنند.

آخرین اخبار حاکی از آن است که ناصر فغفوری، رئیس سازمان صمت یکی از مهم ترین تغییرات آتی خواهد بود هرچند برای جایگزینی وی هنوز اختلاف نظر و آرا و فقر مدیریتی در استان حاکم است. اما آنچه به نظر می رسد قطعی باشد بازگشت قاسملو به جای میرزایی برای تصدی پست ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان است.

بجای قاسملو  به نظر می رسد حمید ارجمندفر در نظر گرفته شده است. ارجمندفری که طی آغاز دولت محسن افشارچی در زنجان برای تصدی پست های مختلف نامزد شد اما هیچ وقت نتوانست در قامت مدیر ایفای نقش کند. در بین این انتصابات نکته جالب توجه نامزدی محسن داوودی به عنوان فرماندار زنجان است. فردی که انتصابش در مدیرکلی حوزه استاندار حواشی داشت حال قله های ترقی را با سرعت طی خواهد کرد.

وی قبل از مدیرکلی حوزه استاندار سابقه اجرایی خاصی نداشته است اما به واسطه ارتباط تنگاتنگ با حلقه انتصابات در زنجان شاید بتواند طی چهار سال دولت سیزدهم کم سابقه ترین پیشرفت مدیریتی را تجربه کند. اما سوال مهم در این خصوص این است که فرمانداری یک نهاد سیاسی و حاکمیتی است و افرادی که سابقه کار اجرایی زیادی ندارد و اصولا تجربه آن نیز در همدلی و همگرایی سیاسی درخشان نیست! می توانند در این پست های حساس موفق باشند؟

زمان روشنی بخش واقعیت ها خواهد بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ملاقات استاندار زنجان با مجروحان حوادث اخیر و خانواده حادثه دیدگان در زنجان
خبر قبلی
رسانه های معاند برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب پای کار آمده اند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست