1. اخبار استان
  2. روغن نباتی جهان با بدهی بالای مالیاتی مواجه است

کد خبر: 28667

روغن نباتی جهان با بدهی بالای مالیاتی مواجه است

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت : با توجه به اراده جدی دولت در راه اندازی مجدد شرکت روغن نباتی جهان ، در صورت عزم راسخ و متفاوت سهامداران این شرکت در رفع مشکلات و تعیین تکلیف بدهی ها ، شاهد احیای این واحد تولیدی در استان خواهیم بود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  ناصر فغفوری با بیان این مطلب، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اموری که هم اکنون در حال پیگیری است، احیای واحدهای تعطیل و استفاده از ظرفیت بالقوه این واحدهاست که زمینه اشتغالزایی و رونق تولید را در استان فراهم می آورد.

وی تصریح کرد: شرکت روغن نباتی جهان یکی از مهمترین واحدهای تعطیل یا نیمه فعال استان طی سالیان اخیر می باشد که علیرغم پتانسیل و ظرفیت بالا در اشتغالزایی و نیز تامین روغن خوراکی مورد نیاز استان و استان های همجوار همچنان تعطیل می باشد.

این مقام مسئول یادآور شد : سهامداران این شرکت، واحدهای تولیدی مشابهی در استان های قزوین ، همدان و خوزستان نیز دارند که همچون شرکت روغن نباتی جهان با بدهی بالای مالیاتی مواجه شده اند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان عنوان کرد : در راستای رفع مشکلات این واحدها تاکنون ۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و استانداران استان های مذکور برگزار شده که با توجه به ارتباط مشکلات واحدها به یکدیگر مقرر گردیده تصمیم کلی در سطح کشور برای این واحدها اخذ گردد.

وی افزود: بر اساس آخرین مباحث مطرح شده در ستاد ملی تسهیل ، با توجه به فرارسیدن فصل سرما و احتمال یخبندان مقرر شد بدهی مالیاتی شرکت مشخص شود و پیشنهاد گردیده بخش قابل توجهی از بدهی مالیاتی شرکت تسویه و مابقی بر اساس مصوبات کشوری در راستای حمایت از واحدهای تولیدی که عزم جدی برای ادامه فعالیت دارند، تقسط گردد.

مهندس فغفوری خاطر نشان کرد: در صورت پرداخت بخش از بدهی ها و تعیین تکلیف مابقی بدهی مالیاتی ، آخرین وضعیت تغییرات شرکت و سهامداران ثبت خواهد شد و با ثبت نام در سامانه جامع تجارت شرکت می تواند نسبت به خرید مواد اولیه و آغاز به کار مجدد خود اقدام نماید.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به عزم جدی دولت و پیگیری های شخص استاندار در استان در احیای شرکت روغن نباتی جهان ، در صورت عزم و اراده جدی و متفاوت سهامداران برای حل مشکلات ، شاهد راه اندازی مجدد این واحد تولیدی در استان خواهیم بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پیشرفت ۷۰ درصدی احداث خانه کوهنورد استان زنجان
خبر قبلی
آسمان صاف تا قسمتی ابری در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست