معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان:

سالمندی  یکی از پیامدهای زندگی به سبک جدید است و گریزی از آن نیست

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اهمیت زندگی با محوریت خانواده  برای سالمندان  گفت: در زندگی با محوریت خانواده بخش اعظمی از نیازهای سالمندان توسط خانواده تامین می‌شود.

به‌ گزارش همدلی‌زنجان؛ ابوالفضل رفیعی در شورای سالمندان استان زنجان، با بیان اهمیت تامین نیازهای زندگی در دوره سالمندی افزود: در حال حاضر نیز در بخشی از جامعه این فرهنگ وجود دارد که  تامین بخش اعظمی از نیازهای سالمندان توسط خانواده، انجام  شود و همچنین به لحاظ فرهنگی نیز آموزه‌های مختلف قرآنی داریم که اشاره می‌کند وجود سالمند یک برکت است.
وی با بیان اینکه سالمندی  یکی از پیامدهای زندگی به سبک جدید است و گریزی هم از آن نیست گفت: به این دلیل حاکمیت نیز باید نیاز آن‌ها را بداند و مسائل مربوط به سالمندی با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، باید دغدغه همه دستگاه‌های عضو این شورا باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان اظهارداشت: با انسجامی که داخل این شورا ایجاد خواهد شد، از همه ظرفیت‌ها برای پوشش اهداف استفاده خواهیم کرد.

رفیعی با تاکید بر اینکه سالمندان وزنه‌هایی در نقطه به نقطه جامعه هستند و وجودشان مایه برکت است و باید تکریم شوند، تصریح کرد: همچنین بحث نگه‌داری و تکریم سالمند توسط فرزندان بارها در قرآن مطرح شده ‌است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول تصریح کرد: یک بخش از کارها در حوزه سالمندان باید فرهنگی باشد و باید کمیته‌هایی تشکیل دهیم که کارهایی را برای تکریم سالمندی و تقویت آن بخش زندگی انجام شود.

وی  با بیان اینکه ما می‌خواهیم به عنوان اجزا در شورای سالمندان در کنار هم کار کنیم و باید جایگاه هر جز به درستی تدوین شود  تا خروجی مناسبی داشته باشیم، ادامه داد: بخش فرهنگی و درمانی ریشه موضوع است و  باید در استان در حوزه سالمندان به مسائلی همچون توسعه مراکز نگهداری که  فوریت دارند، نگاه ویژه‌ای داشته ‌باشیم تا امید به زندگی و شرایط روحی آن‌ها را بهتر کند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان  اظهارداشت: مراکزی که برای درمان و پیگیری نیازهای جسمی سالمندان است را نیز باید سازماندهی کنیم و  از یک جلسه تا جلسه بعد، باید کارهایی در  راستای بهبود امور سالمندان انجام شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حضور گردشگران در آرامگاه چلبی اوغلی
خبر قبلی
نخستین جشنواره گردو در شهر سهرورد برگزار شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست