سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی پنل های خورشیدی در خدابنده

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی پنل های خورشیدی در خدابنده

فرماندار شهرستان خدابنده از ورود دو سرمایه گذاری مهم به شهرستان خدابنده خبر داد و گفت:سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی پنل های خورشیدی در خدابنده مستقر عملیاتی می شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ حمید میرزایی‌فرد در حاشیه بازدید از جشنواره روستا در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این سرمایه گذاری یکی از بزرگ ترین سرمایه گذاری های این حوزه محسوب می شود، اظهار کرد: زمینی بالغ بر ۲ هزار مترمربع برای استقرار پنل های خورشیدی تعریف شده که ۲۵ تا ۳۰ فرصت شغلی برای منطقه ایجاد خواهد کرد.

وی از رایزنی برای استقرار یک واحد تولیدی دیگر در روستای خمارک این شهرستان خبر داد و افزود: به دلیل تولید سیب زمینی در این شهرستان تلاش برای استقرار یک واحد تولیدی چیپس انجام شده که با تجقق آن اقدام مهمی انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه خدابنده بزرگ ترین شهرستان شمالغرب کشور محسوب می شود، خاطرنشان کرد: خدابنده دارای ۱۷۰ هزار نفر جمعیت بوده که ۷۵ درصد آن روستایی هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده دارای ظرفیت‌های گردشگری زیادی است؛ بیان کرد: قیدار نبی؛ مسجد جامع و غار کتله‌خور از جمله جاذبه‌های شهرستان خدابنده است.

میرزایی‌فرد با بیان اینکه فاز دوم توسعه حرم قیدار نبی در دست اقدام است؛ عنوان کرد: فضای اطراف این حرم آزادسازی شده است.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه ۱۶۰ میلیارد تومان ضرر وارده ناشی از سرمازدگی به باغات شهرستان خدابنده است؛ گفت: ۲۰ تا ۳۰ درصد این خسارت‌ها از طریق بیمه پرداخت شده و برای برخی کشاورزان نیز تسهیلات پرداخت شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
هدف جشنواره روستای استان زنجان ارائه توانمندی روستائیان است
خبر قبلی
۸۵ درصد روستاهای طارم تحت پوشش گازطبیعی قرار دارند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست