1. اخبار استان
  2. سرپرست دانشگاه‌ زنجان منصوب شد

کد خبر: 24322

سرپرست دانشگاه‌ زنجان منصوب شد

سرپرست دانشگاه‌ زنجان منصوب شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر جلال بازرگان را به عنوان سرپرست دانشگاه زنجان منصوب کرد.

دکتر زلفی‌گل در این حکم خطاب به سرپرست جدید دانشگاه‌ آورده است؛ انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر سید محسن نجفیان رئیس سابق دانشگاه زنجان در مدت تصدی این مسئولیت‌ قدردانی کرد.

دکتر جلال بازرگان (زاده زنجان _ ۱۳۴۵)، دانشیار گروه مهندسی عمران دانشگاه زنجان می باشد وی کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران آب و کارشناسی ارشد و دکتری سازه‌های هیدرولیکی در هر سه مقطع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخذ نموده است.

ایشان ضمن تدریس از سال ۱۳۷۴، راهنمایی ۵۲ پایان‎‌نامه دانشجوی کارشناسی ارشد و ۷ رساله دکتری و همچنین چهار طرح پژوهشی با تألیف ۱۱۶ مقاله در مجلات پژوهشی و کنفرانس‌های داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

دکتر بازرگان در کنار طراحی و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های هیدرولیکی، راهبردی تخصصی مهندسی رودخانه و مصالح متخلخل، در طراحی، نظارت و بررسی بیش از ۱۴۰ طرح مهندسی آب اعم از سدها و طرح‌های انتقال و منابع کشور فعالیت و همکاری داشته است.

نامبرده همزمان با عضویت در بسیج اساتید و مسئولیت آن در دانشگاه زنجان و کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، سوابق اجرایی همچون معاونت آموزشی دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان، نماینده وزیر علوم در هیأت نظارت بر فعالیت‌های تشکل‌های دانشگاهی دولت نهم و دهم دانشگاه زنجان، عضو هیأت انتظامی اعضای هیأت علمی و عضو کمیسیون تخصصی دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان را تجربه نموده‌اند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 چرا مذاکرات به نتیجه نمی رسد؟
خبر قبلی
تجمع جمعی از فرهنگیان زنجان مقابل اداره کل آموزش و پرورش + فیلم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست