سلامت دانش آموزان اولویت مدیریت استان زنجان در بازگشایی آتی است

استاندار زنجان  گفت: سلامت دانش آموزان اولویت مدیریت استان بوده و برای بازگشایی مدارس در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز باید برنامه داشته باشیم.
به گزارش همدلی‌زنجان؛ فتح اله حقیقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه لازم است کمیته کارشناسی از متخصصان امر آموزش و پرورش برای نظارت بر نحوه بازگشایی مدارس تشکیل شود، اظهار کرد: باید بدانیم هیچ کس نمی تواند تضمینی برای درگیر نشدن به ویروس کرونا بدهد، از اینرو باید تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شود.
وی افزود: با درک درست شرایط کنونی از هم اکنون باید آمادگی لازم برای هر شرایطی در بازگشایی مدارس را داشته باشیم که البته این خود فرصتی است تا به دانش آموزان پروتکل‌هایی بهداشتی را آموزش داد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه تمام اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده به میزان کافی وجود دارد، یادآور شد: همچنین تولید محتوای آموزشی مناسب در فضای مجازی ضرورت دارد.مدیرکل آموزش و پرورش بایستی تمهیدی بیاندیشند که مربیان بهداشت بعنوان همیاران پیشگیری از کرونا انتخاب و اطلاعات آنها در سامانه همیاران سلامت درج شود.
وی تاکید کرد: معلمان و فرهنگیان هم باید با سعه صدر فضا را برای دانش آموزان در سال جدید فراهم کنند تا کلاس درس چه بصورت حضوری یا بصورت مجازی، در محیطی شاد و امیدوارکننده تشکیل شود و فراگیران خود را بخش جدانشدنی امر آموزش بدانند.  همانگونه که رهبر معظم انقلاب به رعایت دستورات ستاد ملی کرونا الزام فرمودند ما نیز تابع دستورات این ستاد هستیم و از اقدامات احساسی باید پرهیز شود.
در ادامه این جلسه موضوعاتی همچون رسیدگی به دغدغه های والدین در مرارس غیرانتقاعی، تعیین تکلیف وضعیت طرح‌های آموزشی که ۸۰ درصد پیشرفت دارد، بررسی انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین آموزش و پرورش، معاونت هماهنگی امور عمرانی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اجرای طرح‌های آموزشی و عمرانی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز مطرح و بر تکمیل پوشش کامل اینترنت در مدارس استان تاکید شد.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دستگیری باند سارقان حرفه ای و کشف اموال سرقتی ۵ میلیاردی در خدابنده
خبر قبلی
آمار فوت شدگان کرونایی استان زنجان به ۳۵۳ نفر رسید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست