شهرداری زنجان مبلغ قرارداد پل امام حسن مجتبی(ع) را پرداخت کرده است

احتمالا ساخت پل با هزینه مازاد به حدود ۳۸ میلیارد تومان خواهد رسید اما تا قطعی شدن هزینه ها و اخذ تاییده ها از مراجع مربوطه نمی توان اظهار نظر قطعی انجام داد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پیگیری مخاطبان همدلی‌زنجان در خصوص وضعیت دوربرگردان های(یوترن) پل امام حسن مجتبی(ع)، گفت: شهرداری زنجان مبلغ قرارداد پل امام حسن مجتبی(ع) را پرداخت کرده و دلیل عدم ساخت دوربرگردان ها معارضان هستند.

حمید رضا حمیدی در گفت و گو با همدلی‌زنجان؛ با بیان اینکه شهرداری مبلغ کل قرار داد را پرداخت کرده است، اظهار کرد: مبلغ قرار داد ۲۴ میلیارد  بود که پرداخت شده است. به دلیل افزایش قیمت مصالح مبلغ  هزینه شده بیشتر شده و برای پرداخت این مبلغ اضافه باید مراحل قانونی طی شود.

وی با اشاره به اینکه پرداخت پرداختی مازاد بر قرارداد با تاییدی برخی مراجع باید انجام شود، افزود: تاییدیه هایی خارج از مجموعه شهرداری برای این پرداختی باید انجام شود که در حال طی مراحل قانونی است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به این سوال همدلی‌زنجان که افتتاح پل بدون بهره برداری از دوبرگردان ها صورت گرفته است و چرا این مراحل اجرایی نمی شود، یادآور شد: متوقف شدن کار به خاطر این موضوع نیست به خاطر این است که بخشی از زمین محل اجرا معارض دارد.

وی همچنین در خصوص پیش بینی برآورد نهایی اتمام پل نیز گفت: احتمالا ساخت پل با هزینه مازاد به حدود ۳۸ میلیارد تومان خواهد رسید اما تا قطعی شدن هزینه ها و اخذ تاییده ها از مراجع مربوطه نمی توان اظهار نظر قطعی انجام داد.

حمیدی با بیان اینکه در تلاش برای برطرف شدن مشکلات معارضان هستیم، تاکید کرد: مشکل یکی از معارض ها برطرف شده و یکی دیگر از آن ها فعلا برطرف نشده است.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به این سوال که تایید کدام مراجع برای پرداخت هزینه های مازاد مورد نیاز است، اظهار کرد: یکی از مراجع شورای فنی استان است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پیش‌بینی خرید ۴۰۷ هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان
خبر قبلی
۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر؛ آمار بیکاران استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست