1. اخبار شهرستان
  2. شهرداری زنجان ۱۲۰ میلیارد تومان مطالبات دارد

کد خبر: 3041

شهرداری زنجان ۱۲۰ میلیارد تومان مطالبات دارد

شهرداری زنجان ۱۲۰ میلیارد تومان مطالبات دارد

جایگاه شورا توسط برخی از مدیران مورد بی توجهی است

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به وضعیت مطالبات شهرداری زنجان از عموم مردم و دستگاه‌های دولتی، گفت: شهرداری زنجان ۱۲۰ میلیارد تومان از مردم و دستگاه های دولتی مطالبات دارد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ احمد نصیری در نشست خبری اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه شورای پنجم در نحوه هزینه کرد مدیریت شهری حساسیت بالایی دارد، اظهار کرد: درآمدهای شهردرای زنجان از هزینه های شهروندان بوده و در تمامی بخش‌ها برای مدیریت هزینهو ایجاد بهره‌وری مناسب در اقدامات تلاش خواهد شد.

وی با انتقاد از برخی مدیران دولتی در قبال رویکرد نسبت به اهمیت جایگاه شورای شهر زنجان، افزود: اعضای شورای شهر منتخبان مردم هستند و شهردار را انتخاب می‌کنند، اما متاسفانه برخی مدیران این جایگاه مردمی شورا را نادیده گرفته و به آن بی‌توجهی می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به جایگاه رسانه ها در جامعه پرداخت و تاکید کرد: رسانه ها باید تاریک خانه های مسئولان را روشن کرده و برای عموم مردم شفاف سازی کنند، در این راستا شورای شهر زنجان تلاش دارد ارتباط مناسبی با نمایندگان افکار عمومی در شهر زنجان داشته باشد.

وی بر ضرورت ارتقای جایگاه سرمایه گذاری در بدنه مدیریت شهری زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: شورای پنجم تاکیدات زیادی به تقویت این حوزه دارد، به گونه ای که سازمان سرمایه گذاری شهرداری زنجان باید همسطح جایگاه شهردار ارتقاء یابد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
هزینه‌های جاری شهرداری زنجان ماهانه ۸ تا ۹ میلیارد تومان است
خبر قبلی
احداث بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست